Spector försvarar Epic Mickeys kameraproblem

Robot
Spector försvarar Epic Mickeys kameraproblem

Kritiken mot Epic Mickey har allt som oftast handlat om kamerabekymmer. Regissören Warren Spector bemöter kritiken.

#epic-mickey


Medlem
Spector försvarar Epic Mickeys kameraproblem

Han har väl bara sig själv att skylla.
Att Epic Mickey blir jämfört med Mario har ju ganska mycket med marknadsföringen att göra.


signatur

Have a good time!

Håller med, vem riktar det sig till egentligen kan man undra?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

HA, han är bara sur för att det inte sålde så bra
De skröt ju om miljoner i försäljning, lika stort som Mario etc. men tji fick han

Medlem

Den här typens trångsynthet som gör spel efterblivna, utvecklaren går över sitt egna huvud när det gäller att utveckla ett spel, kan alla vara Miyamoto? Nej, en illaluktande kommentar från en naiv pojke, endast kan han belönas att kallas en man när hans yrke anspråkas professionelt, ännu mindre när han själv använder vilka som helst ord för att skylla: "Jag har varit klar och tydlig med att detta inte är ett renodlat plattformsspel", vore det så, skulle spelet bli bättre, om svaret är tydligt, håll inte på och dra i det för din okunskap och i ditt sinne kunskap är tillräcklig och otillräcklig, jävla låg-standard äckel.

Medlem
Skrivet av sikH:

Den här typens trångsynthet som gör spel efterblivna, utvecklaren går över sitt egna huvud när det gäller att utveckla ett spel, kan alla vara Miyamoto? Nej, en illaluktande kommentar från en naiv pojke, endast kan han belönas att kallas en man när hans yrke anspråkas professionelt, ännu mindre när han själv använder vilka som helst ord för att skylla: "Jag har varit klar och tydlig med att detta inte är ett renodlat plattformsspel", vore det så, skulle spelet bli bättre, om svaret är tydligt, håll inte på och dra i det för din okunskap och i ditt sinne kunskap är tillräcklig och otillräcklig, jävla låg-standard äckel.

Jag har ingen aning om vad du precis sa. Men Warren Spector är inte direkt känd för att ha låg standard på sina spel, om det var honom du syftade på?

Medlem

Dumpa nu det här projektet och sätt igång med Deus Ex 4 utan några fåniga kanadicker.

Medlem
Skrivet av sikH:

Den här typens trångsynthet som gör spel efterblivna, utvecklaren går över sitt egna huvud när det gäller att utveckla ett spel, kan alla vara Miyamoto? Nej, en illaluktande kommentar från en naiv pojke, endast kan han belönas att kallas en man när hans yrke anspråkas professionelt, ännu mindre när han själv använder vilka som helst ord för att skylla: "Jag har varit klar och tydlig med att detta inte är ett renodlat plattformsspel", vore det så, skulle spelet bli bättre, om svaret är tydligt, håll inte på och dra i det för din okunskap och i ditt sinne kunskap är tillräcklig och otillräcklig, jävla låg-standard äckel.

Jag tycker det är mer trångsynta gamers som håller spelen nere. Epic Mickey har ändå något som inte Mario har: atmosfär

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

HA, han är bara sur för att det inte sålde så bra
De skröt ju om miljoner i försäljning, lika stort som Mario etc. men tji fick han

Han skröt aldrig om att Epic Mickey skulle bli en miljonsäljare. Han har pratade bara om att Epic Mickey kan absolut vara det snyggaste Wii-spelet just nu i marknaden.

Och det var 200 000 - 300 000 förbokningar i USA så siffran kommer att stiga.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

1
Skriv svar