EA: "Bulletstorm kan bli lika stort som Gears of War"

Robot
EA: "Bulletstorm kan bli lika stort som Gears of War"

Med drygt två månader till release avslöjar de polska utvecklarna och EA målsättningen med Bulletstorm.

#bulletstorm, #gears-of-war


Medlem
EA: "Bulletstorm kan bli lika stort som Gears of War"

en fråga om detta lir då, har detta stöd för coop?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Får väll hoppas på att Bulletstorm får co-op och blir en vinnare i sig självt, så trött på Gears-franchisen, och Halo, och Half-Life, och Final fantasy.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Vad är gears of wars?

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Vad är gears of wars?

Det är ett pusselspel som utspelar sig under andra världskriget där man skall passa ihop rätt kugghjul i en växellåda.

Tror jag.

Medlem

efter det uttalandet från ea så är det väl inget annat än flopp som gäller.

Inte en chans, GoW är unikt på alla sätt och vis...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av Hannu87:

Vad är gears of wars?

Det är ett pusselspel som utspelar sig under andra världskriget där man skall passa ihop rätt kugghjul i en växellåda.

Tror jag.

Ok nice, inte hört talasom det.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Inte en chans, GoW är unikt på alla sätt och vis...

Hoho haha hehe höhö.

Bulletstorm kan säkert lyckas. People can fly kan göra spel, och spelet är flashy som fan och massor med "häftiga vapen och explosioner" som de amerikanska tonåringarna kommer att älska.
Och marknadsförs det ordentligt så har dom ju en miljon sålda bara på det.

Ser dock precis som GoW ut att vara jävligt ointressant.

Medlem

Som sagts, People Can Fly kan göra schyssta spel. Painkiller är fortfarande väldigt kul tillsammans med en 2-3 vänner!


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

kommer tappa mycket försäljning på ps3 sidan då det kommer väldigt nära killzone 3.

Medlem

Det jag har sett av Bulletstorm såg faktiskt lite halvtråkigt ut. Ett försvinna-i-mängden-spel.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Som sagts, People Can Fly kan göra schyssta spel. Painkiller är fortfarande väldigt kul tillsammans med en 2-3 vänner!

Jo, Painkiller är vansinnigt underskattat. Inte bara kul men väldigt bra designat och välgjort, bara storyn och mellansekvenserna som är halvdant men vem bryr sig om det egentligen?

Inaktiv

sluta förhandsboka och köp inga spel förrän ni läst recensioner. så lägger EA mer resurser på att göra bra spel än att skapa en hype kring skitspel som ingen vill ha egentligen, men köper för reklamen va så cool..

Medlem
Skrivet av Havocado:

Det jag har sett av Bulletstorm såg faktiskt lite halvtråkigt ut. Ett försvinna-i-mängden-spel.

Då har du nog inte sett mycket.

Det här ser så mycket bättre roligare ut än gears, även om det blir lite konstigt att jämföra en tps cover-shooter med ett fps. Bara rädd att det ska bli fult som stryk på gamla 360 :(.

Inaktiv

och inte ens spelrecensioner kan man lita på .. för om en sajt som den här verkligen skriver sanningen att t ex ett visst spel från EA är bullshit och inte duger att använda som dörrstopp, och ger det en nolla, så slutar dom skicka andra spel hit ..för det inte ger något tillbaks...

Inaktiv
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Havocado:

Det jag har sett av Bulletstorm såg faktiskt lite halvtråkigt ut. Ett försvinna-i-mängden-spel.

Då har du nog inte sett mycket.

Det här ser så mycket bättre roligare ut än gears, även om det blir lite konstigt att jämföra en tps cover-shooter med ett fps. Bara rädd att det ska bli fult som stryk på gamla 360 :(.

-
det blir inte bättre än på 360 .. pc-verisionen är kopierad rakt av som vanligt ..från xbox .. sen slänger dom bara in en standard dll-fil i nån mapp, som lägger till stöd för tangentbord och mus.. och ändra skärmupplösning

Medlem

Varför pratar folk om God of War (GoW) i en tråd om Bulletstorm och Gears of War?

Medlem

Walter är lika lustig som vanligt och quake hardcore spelarna tror verkligen detta kan bli något.

Mjaaa, jag gillar ju sånt här men att det skulle bli något storsäljare har jag svårt och tänka mig!
När såg ni ett spel i stil med detta sälja superbra sist?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Havocado:

Det jag har sett av Bulletstorm såg faktiskt lite halvtråkigt ut. Ett försvinna-i-mängden-spel.

Då har du nog inte sett mycket.

Det här ser så mycket bättre roligare ut än gears, även om det blir lite konstigt att jämföra en tps cover-shooter med ett fps. Bara rädd att det ska bli fult som stryk på gamla 360 :(.

-
det blir inte bättre än på 360 .. pc-verisionen är kopierad rakt av som vanligt ..från xbox .. sen slänger dom bara in en standard dll-fil i nån mapp, som lägger till stöd för tangentbord och mus.. och ändra skärmupplösning

?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Iom att det är UE3-motorn så tvekar jag på att det blir särskillt konsolifierat på PC. People Can Fly vet hur man gör adrenalin-smockade spel, och det jag sett så här långt ser jävligt awesome ut. Det enda som oroar lite är väl att det blir för lätt. Man ser ju en aning övermäktig ut.
Men det ska iaf bli intressant att se hur det blir!

Medlem

Hoppas sci-fi/arenalin FPS genren gör comeback iom. detta.
Jag saknar de gamla Quake och Unreal dagarna.

Har aldrig varit intresserad av Modern Warfare och dess kloner.

Inaktiv

Har svårt att se att jag personligen skulle fortsätta spela Bulletstorm efter att ha kört igenom SP en gång och testat MP ett par gånger när det bara finns co-op.

Kill with skill? Nåja, det går väl att diskutera.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av amphix:

Har svårt att se att jag personligen skulle fortsätta spela Bulletstorm efter att ha kört igenom SP en gång och testat MP ett par gånger när det bara finns co-op.

Kill with skill? Nåja, det går väl att diskutera.

Kill with creativity skulle vara mer passande.

Medlem

Vem fan har designat box-arten ..

Medlem

Hannu87

Vad är gears of wars?

det är ett xbox 360 spel som är ganska bra men hyfsat gammalt nu

Medlem
Skrivet av brinnie:

Hannu87

Vad är gears of wars?

det är ett xbox 360 spel som är ganska bra men hyfsat gammalt nu

Tror nog han vet det Brinnie men det heter Gears of War, inte med s på slutet


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar