Robot
Bulletstorm

Less is more, säger du? Nja, i Painkiller-utvecklarnas nästa gäller snarare more i more . FZ har provspelat det explosiva Bulletstorm.

#bullestorm


Medlem
Bulletstorm

Är spelet lika action packat som trailern, skulle det vara trevligt som ett avbrott från alla sim-liknande-spel ( som jag egentligen föredrar).

Medlem

Känns lite som en kombination av Just Cause 2 och Borderlands. Verkar kunna bli riktigt kul och ska definitivt spelas!

Inaktiv

Känns som att det är avkomman från Painkiller och Gears of War ifall att dom skulle hoppa i säng.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Detta ser riktigt kul ut enligt mig. Ska testas åtminstone!

Medlem

Bara jag som får vibbar av Duke Nukem?

Moderator | Testpilot

Länkar man något från FZ på facebook så står det bara "felmedelande" helatiden. Hur kommer det sig att ingen "märkt/ fixat" det ? Blir seriöst less.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hubba hubba! Ser kanon ut!

Coop?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Lite... Hjärndött?

Medlem

GOTY 2011. Tillbaka till fps-rötterna.

Medlem
Skrivet av Darkst@r:

Lite... Hjärndött?

Kanske just det som verkar så kul. Serious Sam är väl relativt hjärndött, men enligt mig ett asroligt FPS. Att döda på så häftigt sätt som möjligt? I'm game.

Skrivet av Wessan:

Bara jag som får vibbar av Duke Nukem?

Tror inte det.
"Son of a DICK!"
"Pull up that skirt and strap that dildo ON!"
"Bullseye, bitch!"

..I like it.

Medlem

"Bara jag som får vibbar av Duke Nukem?"
Nej. Tyckte karaktären man spelar påminde en del om Duke. Härligt sköna oneliners

Medlem

more is more möbelstore!!

Medlem

Verkar nice. Synd bara att COOP kommer som separat game-mode och inte main storyn.
Köpte Borderlands i princip för att jag kunde köra det coop med kompisar men detta ser snarare ut att bli en four-finger-discount om de inte fixar coop i huvudstoryn.

Anarchy mode lät rätt trist imo, som att bara köra arenorna i borderlands om och om igen, vilket det i princip verkar bli.

Cliffy B snackar lite om Bulletstorms coop etc:
http://www.ps3news.com/PlayStation-3/video-cliffy-b-bulletsto...

Obs sidan har irriterande reklam om ni inte har en typ adkiller

Medlem

Så mysigt hur bilden går så mjukt o är lent för ögonen i videon. Älska !

1
Skriv svar