Slutet i nästa Starcraft II-del läckt

Robot
Slutet i nästa Starcraft II-del läckt

En läckt film avslöjar vad som ser ut att vara avslutningen av Heart of the Swarm.

#blizzard, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #starcraft-ii-wings-of-liberty


Medlem
Slutet i nästa Starcraft II-del läckt

Gah! Vill se den, men then again, vill inte!

Ska försöka hålla mig undan!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Den ska jag inte kolla på. Samma dag som SC2 släpptes skrev någon i kommentarerna hur Wings of Liberty slutade - utan spoilervarning. Så jag spelade igenom det med vetskapen hur det skulle sluta, vilket inte var så kul.

Ni borde tempbanna såna som spoilar för andra.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

l.

Ni borde tempbanna såna som spoilar för andra.

True, det är fan det värsta som finns. Speciellt när man ser fram emot något och sen är det någon riktigt jobbig grabb som får för sig att förstöra är kul


signatur

"Out of order? I show you out of order!" - Al Pacino, Scent of a woman.

Medlem

bra film den slutar med att en massa battlecruisers avlossar yamatoguns på deathstar helt otroligt! jim och super mario brottas lite på slutet av videon också..


signatur

Godspeed

Medlem
Skrivet av flashkan:

bra film den slutar med att en massa battlecruisers avlossar yamatoguns på deathstar helt otroligt! jim och super mario brottas lite på slutet av videon också..

nooooo, hur kunde du spoila allt för mig :<, trodde att deathstar skulle överleva allt

Medlem
Citat:

bra film den slutar med att en massa battlecruisers avlossar yamatoguns på deathstar helt otroligt! jim och super mario brottas lite på slutet av videon också..

Du glömde ju delen då Tiger Woods kommer och spelar golf med DeathStar

Medlem

Ni glömde säga att Dumbledore dör!

Medlem

Kollade precis på videon. Wow, that's some bad writing right there.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Slashgibber: Hela starcraft universumet är bad writing.

Medlem

baaah, googlar men lyckas inte hitta den.. ngn som vill skicka en länk till mig?

Medlem

HAHAHAHAHA fyfan vad dåligt manus! Det var som värsta jävla värdelösa Hollywood rullen, fylld med klichéer! Måste Blizzard göra om hela scenen nu tack vare läckan så har personen som läckte filmen gjort er alla en stor tjänst!


signatur

Game long and prosper

Medlem

här är videon om ni inte hittar länken .... lol...

http://kotaku.com/5709838/ending-leaked-for-starcraft-iis-nex...


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

phuu, vilken tur att den är fake.. Transformers låten, kerrigan är mänsklig igen. och inte en zerg forfarande som i videon.. FAKE FAKE FAKE.

Medlem

Det ser ut som en tidig version och ja hoppas att det var ett slut som dom bestämde sig för att inte köra på.
Utan att spoila för mycket så tycker jag att det var ett mycket dåligt slut.

Medlem

det är mycket möjligt att det kommer bli riktiga slutet men ush va dåligt det var isf. Mkt klishé som nämndes tidigare. Fast första var ju lite i samma veva så vem vet. Men känns inte som jag egentligen bryr mig så mycket. Det är mest multiplayern jag vill åt

Men om den är äkta fattar jag inte varför fz har fetaste spoiler bilden på framsidan av artikeln för?

Inaktiv

Jag... måste... hålla... mig...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

phuu, vilken tur att den är fake.. Transformers låten, kerrigan är mänsklig igen. och inte en zerg forfarande som i videon.. FAKE FAKE FAKE.

Det är inte fake. Det är en previsualisation, därför används annan musik (det är vanligt förekommande att man använder andra soundtracks under preproduktionsstadiet).

Inaktiv

Vill inte se den, men vill ändå inte. Får försöka undgå frestelsen

Medlem

Klart värt att se
Nu ser man ju hur mycket (om något) som ändrats till "det riktiga slutet" i del 2.
Lite som när jag fick se en working-copy av Shrek 3, väldigt mycket som ändrades innan den hade release, oich jag var en av de få som visste vad som var klippt, och vad som var nytt ^^

Medlem

Aja denna kan lika gärna vara fejk om inte blizzard är extremt lata med storyn..... Ser inte så avancerat gjort ut och det går ju att lätt skylla på tidig version eller är det någon med sämre utrustning kanske :p?

BTW vadå Kerrigan skjuter laser från månen?
Hur fasen ska dom snickra ihop att Raynor vart Zerg?
Är verkligen Zeratuls brorsa starkare än honom?
När kom dom blåa gubbarna in i bilden?
Kommer Tychus verkligen att döda Arthas eller kan Farnham rädda honom i tid?

Allt detta får man svar på(kanske) i om 2 års upplaga av
STAAAAAAARCRAAAAAAAAAAFT ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM......

Medlem

Detdär var riktigt Holy shit!


signatur

The King is Back

Medlem

HAHAHAHAH vafan. En låt från Transformers(2007) är med i klippet
Steve Jablonsky - Arrival to Earth

Medlem

Det där slutet kommer bli ganska episkt när det är klart. Och som sagt så är det en Previs (står ju för fan högst upp i bilden) vilket betyder att den bara används för att få tempot i klippningen, vilka kameravinklar man ska använda, känslan i scenen (ljussättning och temporär musik). Eftersom 3D är så jävla tids -och resurskrävande så brukar man se till att göra ett ordentligt förarbete iform av Storyboards och Previz innan man gör själva arbetet. Detta för att allt ska bli så effektivt som möjligt så att man inte slänger bort dyrbar tid på saker man egentligen inte behöver.


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Medlem

Det var ju helt underbart när Gamereactor länkade videon på sin sida och en bild visades automatiskt som det brukar göras och den var... eh... ja... jag kan säga att jag inte rekommenderar någon att kolla in deras artikel om detta. -___-


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

spolier varning

Dom klonar Kerrigan fyfan vad lamt slut.

Spoiler-tagg tillagd /Tomas

Inaktiv

Jag begriper inte varför det ska ta så jävla lång tid att utöka ett singelplayer...visst, det lär säkert dyka upp en enhet eller två till per "faktion", men ändå....?

Medlem

Kan någon som orkar bry sig slänga upp en länk till videon? Tomas, varför har du inte inkluderat en länk i artikeln? Varför tror du man trycker på nyheten.

Medlem

ahah värsta var för ngn vecka sen när en polare som spelat klart halo reach berättade slutet, at *** ****** ** * ****** vilket jag hatade att han sa o kände för att döda honom me min motorsåg


signatur

Rwa?

Medlem

Sök på Youtube, Starcraft II ending eller liknande.
Antar att nu måste Blizzard göra om hela spelet, räkna med att det kommer ut år 2020.

12
Skriv svar