Digital försäljning ger EA stora inkomster

Robot
Digital försäljning ger EA stora inkomster

Battlefield 1943 banade väg för en framtid fylld av merförsäljning över nätet.

#ea, #battlefield-1943, #battlefield-bad-company, #battlefield-bad-company-2, #fifa-11, #battlefield-bad-company-2-vietnam


Medlem
Digital försäljning ger EA stora inkomster

Var är bf1943 till pc? Är det på väg eller blir det inget? Vad är senaste nytt FZ?

Redaktör

Well... ingen vet, och ingen säger nåt. Det har viskats om release efter #Bad Company 2 - Vietnam, alltså under nästa år. Men det finns inga officiella besked alls.


signatur
Inaktiv

Konstigt, jag orkar iallafall inte stödja EA och deras nedriga småknep.
Är trött på att mina spel jag köpt lagligt inte fungerar korrekt.

Medlem

1943 hade säkert sålt bättre om Dice fick tummen ur och gjorde klart det till pc..

Medlem

Jag har för mig att jag läste någonstans att 1943 skulle komma till PC runt feb-mar nästa år

Inaktiv

Battlefield 1943 är det enda spel i den genren som man lirar numera,
har helt lessnat på allt vad Call of Duty och Battlefield heter annars.

Skulle gärna se lite mer uppfriskande och mer ovanliga miljöer,
som i Far Cry, springa runt på stränder och dylikt, lite omväxling mot stads, skogs och ökenmiljö som det annars enbart mest av.
zzzzzz.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

Ska de ha mina pengar för 1943 så får det bli en komplett remake av 1942, känns inte värt längre och snart är väl BF3 här..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

pc versionen borde dom ju tjänat på då dom inte verkar släppa den men säljer den

Medlem

Undras om DICE fick nåt eller om EA kapade åt sig allt!?

Medlem

Släpp Battlefield 3 digitalt så kommer jag köpa det

eak
Medlem

Jag antar att dom inte släppt 1943 pga alla multiplayer buggar(crasher) i BC2 på pc.

Medlem

Sämst av dice att misslyckas att släppa 1943 te PC, vad ere nu snart 2 års försening, visar ju bara hur mycket dem bryr sig, dessutom suger deras nätkod i frostbite motorn, hela konceptet med "lag smoothning" är det värsta som finns.

Skjuten runt hörn hela tiden, förjävligt och ojämt, detta spel kommer aldrig växa inom e-sport.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Sämst av dice att misslyckas att släppa 1943 te PC, vad ere nu snart 2 års försening, visar ju bara hur mycket dem bryr sig, dessutom suger deras nätkod i frostbite motorn, hela konceptet med "lag smoothning" är det värsta som finns.

Skjuten runt hörn hela tiden, förjävligt och ojämt, detta spel kommer aldrig växa inom e-sport.

Kan inget annat än att hålla med.

1
Skriv svar