Batman: Arkham City - kort ny trailer

Robot
Batman: Arkham City - kort ny trailer

Är det för mycket att önska ett modernt Adam West Batman spel.
"Holy Shamrocks Batman" - "Easy Robin, no need to test the luck of the Irish, i happen to have my bat-four leaf clover, if i could just reach it".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Är det för mycket att önska ett modernt Adam West Batman spel.
"Holy Shamrocks Batman" - "Easy Robin, no need to test the luck of the Irish, i happen to have my bat-four leaf clover, if i could just reach it".

Jag vet inte vad du dillar om men jag tycker att det den "nya" batman är mycket bättre än skämtet till batman med adam west -.-

Det är skämtet som gör det.
En mindre seriös batman ger utvecklare större svängrum för att göra ett spel som är roligt att spelas, det utan att ta våld, dramatik och den gråa ton dagens superhjälte inkarnationer måste dras med för att locka en modern publik.
Nu säger jag inte att moderna Batman inte är underhållande för arkham assylum var grymt bra, jag säger bara att jag vill ha fler alternativ.

Föressten så äger Batman stort över spidde och supaman.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Traveller in time:

Det är skämtet som gör det.
En mindre seriös batman ger utvecklare större svängrum för att göra ett spel som är roligt att spelas, det utan att ta våld, dramatik och den gråa ton dagens superhjälte inkarnationer måste dras med för att locka en modern publik.
Nu säger jag inte att moderna Batman inte är underhållande för arkham assylum var grymt bra, jag säger bara att jag vill ha fler alternativ.

Föressten så äger Batman stort över spidde och supaman.

Nej lägg ner. Bara fel ju.
Kommer detta ut fjärde kvartalet 2011????
Trodde fan det skulle komma ut i mars?


signatur
Medlem

Vilka var det där? Det såg ju ut som lagens långa arm...

Hoppas man får se andra modeller av folk än "Muskulös-badguy- med-precis-samma-kroppsform-men-med-andra-kläder" typen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Det är aldrig fel med ett gott skratt i soffan.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Det är aldrig fel med ett gott skratt i soffan.

Det beror på vad man gör i soffan!

Fan vad segt att vänta till slutet av 2011. Jag får väl börja om på Asylum. Har save-filer där jag nästan är klar med spelet, men får inte dessa att funka.

Come to papa!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Guld!.

Tänk på vad telltale games kan göra med detta=

Humor i stil med Sam & Max


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar