Rykte - Playstation Phone i mars

Robot
Rykte - Playstation Phone i mars

Tar Sony Ericsson upp kampen med Iphone i vår?

#sony


Medlem
Rykte - Playstation Phone i mars

Jag är grymt intresserad om det visar sig att den är riktig, dock är jag lite orolig för priset, hoppas verkligen det inte blir något Iphone pris på den.

Medlem

Amen för helvete, bara namnet skriker ju fail. Herregud vilket mög.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Min 4 år gamla mobil är på upphällningen. Man kanske skulle ta och vänta tills den där mobilmässan i Februari har varit och se vad som kommer ut

Om den där videon stämmer så ser den väldigt intressant ut.

Medlem

ge mig psp2 med telefon stöd "sim kort etc" inte nån telefon med psp

Medlem
Skrivet av d2004:

ge mig psp2 med telefon stöd "sim kort etc" inte nån telefon med psp

Det vore idealet, att bara helt enkelt kunna ringa med en psp skulle ju vara guld, dock inte på samma sätt som med N-Gage utan helt enkelt enbart med handsfree.

Medlem

Med tanke på att den har knappar och stykors så är kontrollen i sig bra mycket bättre än alternativen, jag antar plattan i mitten är nån form av touch pad för att ersätta styrspakar, men frågan är vilka spel den pallar att emulera, om den stänger ute hårdvaru-funktioner likt PS3:an så kan dem glömma att jag ens sneglar åt den.

Medlem

Har den inte UMD så lär det floppa eller annan möjlighet att köpa spel fysiskt, de testade ju köra bara nerladdningsbart med PSP go och det gick ju åt skogen, men försöka duger
Inget företag ville ju sälja PSP go och de flesta kedjor bojkottade den ^^

Medlem

UMD i en mobil, tror ingen vill ha det. Men seriöst, UMD ger ju bara långa laddningstider jämför med minneskort.

Avstängd

Vadå UMD i telefonen? Detta är en Android-mobil, jag har extremt svårt att tro att de slänger in så man kan spela vanliga psp-spel.

Medlem

Pekskärmar är inget för mig, jag gillar chips!


signatur

Ei saa peittää

Medlem

Så detta är alltså en telefon+PSP Go och inte den ryktade PSP2+Telefon? Det tar ju väck lite av gnistan... men den säljer nog betydligt bättre än PSP Go just för att den även är en telefon, själv håller jag mig till det jag redan har dock och jag tror många andra som redan äger en PSP och telefon separat väljer samma alternativ. Däremot kan nog denna få mycket uppmärksamhet bland de som inte har en PSP än.

EDIT: Tänkte inte på de två digitala spakarna när jag skrev detta... jag är konfunderad. Vill se vilka spel den kan köra. <_<


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Blir inget köp. Har spelat mindre än 10 timmar på min PSP sedan 2005, dessutom är Android skit.

Medlem

Intressant, Android är inte alls skit utan riktigt bra.

Men har man Steve jobs i röven så tycker man naturligtvis
Android är skit...

Medlem

Är inte nåt fan av Android, men det betyder inte att jag har Jobs i röven.

Känns inte intressant för mig.

PASS!

Medlem

Niiiice!

Den här helt klart på Att Köpa-listan.


signatur
1
Skriv svar