Uncharted 3: Drake's Deception är officiellt

Robot
Uncharted 3: Drake's Deception är officiellt

Naughty Dog återvänder till sin kassasuccé någon gång sent nästa år. Vi har de första detaljerna.

#uncharted-3-drakes-deception, #naughty-dog, #uncharted-2-among-thieves


Medlem
Uncharted 3: Drake's Deception är officiellt

YES! älskar Uncharted! hoppas det blir lika bra som ettan och tvåan, förhopningarna är stora


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jag hoppas på mer äventyrande/pussel och mindre action, fast den chansen är nog liten(?).

Medlem
Citat:

Berättelsen fokuserar på Nathan Drakes förhållande till fadersfiguren och mentorn Victor “Sully” Sullivan, och hans jakt på en legendarisk försvunnen stad. En jakt som till slut sägs ta vår hjälte till den arabiska halvön och den vidsträckta Rub' al Khali-öknen.

Precis som The Last Crusade, tänk om de får Sean att göra rösten?

Om det här spelet blir lika prisat som de andra köper jag nog ett Playstation.

Medlem

Aww yeah, älskar både 1an och 2an. För mig så kommer det bli ett definitivt köp, förutsatt spelet blir bra men med tanke på dem tidigare spelen så tvivlar jag inte )


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Fan-gasm.

Hoppas på en närmare jul release. Uncharted likt Ratchet & Clank är rena jul spel måsten som räddar varje skämd bit inlagd sill.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Grymt! Har inte spelat något Uncharted spel än, men av det jag har sett så verkar det vara den bästa serien till Ps3 utan tvekan.

Räkna med att Uncharted spelen hamnar på önskelistan


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ett spel som verkligen bevisar att det blir bäst om man koncentrerar sig på att utveckla till enbart en spelplatform. God of war? Killzone? Gran Turismo? Visstserru! Detta blir att förboka!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

YES!! Var kan man boka de?

Medlem

Fan vad grymt! Uncharted 2 är det bästa spelet som gjorts på 2000 talet, punkt slut. Dock hade 1990 talet många grymma spel också.

Medlem

Hoppas bara singelplayern inte är kortare.

Medlem

Det här är underbara nyheter! En av de bästa spelserier den här konsollgenerationen!

Skrivet av Höglund:

Precis som The Last Crusade, tänk om de får Sean att göra rösten?

Om det här spelet blir lika prisat som de andra köper jag nog ett Playstation.

De har redan en röstskådespelare till honom i ettan och tvåan, så det är nog tveksamt att de helt plötsligt ska byta till Sean connery.

Medlem

WOOOH!
Så jävla nice spelserie. Bästa jag spelat, offline och online (möjligtvis slår Q2 det online)

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det här är underbara nyheter! En av de bästa spelserier den här konsollgenerationen!

Skrivet av Höglund:

Precis som The Last Crusade, tänk om de får Sean att göra rösten?

Om det här spelet blir lika prisat som de andra köper jag nog ett Playstation.

De har redan en röstskådespelare till honom i ettan och tvåan, så det är nog tveksamt att de helt plötsligt ska byta till Sean connery.

Åh, hade ingen aning om det. Får man se mycket av honom i de tidigare spelen?

Medlem

Höglund:

"Sully" är med i stort sett hela ettan, men i tvåan så är han bara med en liten stund i början.

Jag satte svart över, ifall någon skulle tycka att det är en spoiler. Det är dock ingen allvarlig, bara hur mycket han är med i spelen...

Medlem

Längtar redan! Uncharted spelen är det bästa jag spelat på väldigt länge!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Jaaaa! Fan vad skönt att höra! Även om man visste om det


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jozo: I slutet av 2an också :B

Medlem

Om det ska vara bättre än ettan och tvåan kommer det bli årets största spel då det släpps.

Medlem

YES YES YEEEEESSSSS!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Nice, då har man sex anledningar sen att köpa Playstation God Of War 1 - 3 och UC 1 - 3...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Ponny

Ett ord: underbart.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Blev väldigt positivt överaskad av ettan. och tvåan är ju bara bättre! låter nice med co-op!

Medlem

Årets spel 2011.

Medlem

Givet köp. 1:an och 2:an var bland de bästa spelen någonsin, och då räknar jag alla plattformar, inte bara PS3.

När det gäller filmen så är det väl inte så stor chans att den kommer att lyckas komma upp i spelens nivå. Fast man kan ju hoppas.
F.ö borde rollen som Elena gå till Emily Rose.

Medlem

man behöver ju inte ens läsa nåt test spelet kommer ju bli underbart

Medlem
Medlem

Grymt! 2:an är det bästa jag spelat!

Medlem

F'ing Awesome!! Uncharted-serien tillhör absolut en av mina favoriter. Nu blev jag sugen att spela igenom 2:an igen.

12
Skriv svar