Famerate Drop!

Inaktiv
Famerate Drop!

Framerate drop!
Vi lever i 2010 o fortfarande så finns det Framerate drop i konsol spel.
Varför undra jag, en av anledningar varför jag spelar på konsol är för att slippa framerate drop,
hackningar(för om man har för lite datorkraft).

Jag köpte till exp. fable 3(är fan av fable 1) o ja där fanns framerate som det smäller om det,
varför kunde det hamla på runt 8 fps?(jag bara gissa där för mitt hacka så mycket så att snubbarna stod nästan helt stilla) är lionhead såna klantarsle?
Var det ingen som testa spelet innan de släppte det?

År 2007 hade kunde jag acceptera det för då var konsolerna fortfarande unga.
Sånt här får en att längta tillbaks till den tid då man spela sega, o slapp allt det tekniska.

Jag antar att jag är bara en av några som har hängt upp mig på sånt här.
Men dagens "gamers" bara tacka o bugar för alla spel som kommer.
De ställer aldrig fråga "varför?, hur tänkte dom där?"

Att betala runt 650+kr(jag vet man kan säkert hitta det billigare) för ett spel som sen har buggar,glitch, framerate drop.

O alla bara tackar o bugar o tar den i röven.

Är det ingen som är trött på denna våldtäkten som fint kallas spelindustrin?

"Jag är inte bitter" - Robert Gustavsson

#blogg


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Famerate Drop!

konsol marknaden kommer alltid ligga sist i det moderna maraton vi har. Alla spel på konsol är som att spela på dator på lägsta grafik inställningarna, hur som helst. Jag har inte köpt ett enda spel sen vanliga xbox kom ut pga att konsollerna inte upfyller spelkraven ens för att få en dräglig speltid. Kasett konsollerna eller Zsnes emulatorn och pc är det enda som ligger först på listan för Seriöst spelande och ha roligt. Så jag håller med dig, och bättre dom klappar igen all konsoll skapande och satsar mer på dator. kul och se när folket kommer göra upror till slut

Håller med, det är riktigt dåligt, men så blir det när man kör med konsoler...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar