Flakmonkey
Kass dag

Kanske är det för att jag är trött, kanske är det för att det är mycket på jobbet, kanske är det för att det är mörkt ute, kanske är det för att jag just nu känner mig ensam... Förmodligen är det allt det där och mycket annat som gör att den här dagen har varit en sån där rätt kass dag som jag får ibland. Hade ju planer på att göra något vettigt idag men istället blir det nog att ligga i TV-soffan, zappa runt bland TV-kanalerna och äta lite pepparkakor med julmust till...

Dagens soundtrack för mig

Nåja. Det är ju såna här dagar jag har ibland så imorgon kommer det nog kännas betydligt bättre. Ska i alla fall göra det jag kan för att ge mig bra möjligheter till det genom att lägga mig i god tid så att jag hinner få in lite mer timmars sömn än normalt innan det är dags att gå upp och träna. Och sen är det ju helg, vilket alltid är trevligt - eller i de flesta fallen i varje fall.

#blogg

Kass dag

Att zappa är aldrig fel...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Julmust och tv zappa är inte så fel, och ensam behöver du inte känna dig, vi är fler i mer eller mindre samma känslo tillstånd så här i mörka singel vintern.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

Zappa är inte så fel, men det blir lätt för mycket av det... och ensam om det är jag ju inte såklart, men det finner inte jag så mycket tröst i. Snarare blir man ju bara mer ledsen för att andra har det på samma vis :/ Men men, nu är det iaf helg så då får man ladda batterierna på nytt och komma tillbaka starkare nästa vecka.

1
Skriv svar