Medlem
FZ på E

Ville bara dela med mig av min glädje att FZ är, för mig i alla fall, snabbare än någonsin. Well done! Nu börjar jag nästan inbilla mig att laptopen är bra, vilket är en trevlig illusion och med min sparade tid kan jag blinka en extra gång. Bara en sån sak.

Kan eller får ni dela med er av några fina specifikationer på den upplyftande hårdvaran?

#blogg

FZ på E

Visst går det snabbare, men det är fortfarande något fel med hur blogginlägg presenteras i översiktslistan. Ibland syns nyligen postade inlägg först i listan, bara för att en minut senare vara helt borta; senaste kommentarer länka tillbaka flera månader i tiden. Lite märkligt, men det kanske fixas sen...

Förresten, en intressant artikel som kanske kan hjälpa dig

http://www.nyteknik.se/nyheter/bioteknik_lakemedel/medicin_te...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Antikvitet

Walter: Skicka gärna in buggrapporter på sådant du upptäcker som är fel. Vi får rapporter från massvis av olika källor, och det är inte alltid jätteenkelt att bevaka alla. Det ligger ca 10 sajter på vår plattform i nuläget.

Templar: Vi kallar maskinen för Bowser för att den är så fet. Den kostade runt 80 kakor, är 2U hög och har 4 processorer på 2,6 Ghz styck. Det som gör den så potent är framför allt att den har 44 GB internminne.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

John - har redan gjort det


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tack Walter! Låter ganska läskigt att skicka elektroder till hjärnan, men den verkar ju funka på djur i alla fall, så varför inte på mig?

Tack för informationen John, servern Bowser med 44 Gb internminne gillar jag skarpt

Medlem

John: OHhh, nice... Hur vilken tillverkare är det som lyckats trycka in fyra processorer i en 2Uare?

Skägg.
10 Chambers

Får hoppas att Mario inte släpps in i serverrumet då...


signatur

Vi har redan elektricitet i hjärnan, varför inte elektroder med


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar