Slutet i nästa Starcraft II-del läckt

Medlem

VILL SE! Men jag skall hålla mig! När SC2 släpptes så spoilade någon idiot allting och jag hann läsa det där om Tychus Findlay...

Nu ska jag banne mig inte se eller veta någonting!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Segas:

Jag begriper inte varför det ska ta så jävla lång tid att utöka ett singelplayer...visst, det lär säkert dyka upp en enhet eller två till per "faktion", men ändå....?

För att folk fortfarande gärna betalar en massa för spelet?
Samma anledning som de valde att stycka spelet och sälja det som 3 delar/expansioner, de drar in en massa pengar utan något jobb. Activision slår till igen ^^

Gissa hur många år det dröjer innan vi ser "complete SC 2 edition", 10 till?

Medlem

alltså, om de nu redan har slutfilmen klar? vafan dröjjer det över 1 år innan expen kommer? snacka om att mjölka fy fan va dåligt blizzard... Såg precis filmen också.... ja vad kan man säga

Medlem
Skrivet av Oneone:

alltså, om de nu redan har slutfilmen klar? vafan dröjjer det över 1 år innan expen kommer? snacka om att mjölka fy fan va dåligt blizzard... Såg precis filmen också.... ja vad kan man säga

ja? Jag förstår inte heller... Om dom är klara med sista scenen/slutet.. Hur fan kan dom säga "spelet släpps 2012"! Inte fan kan dom hålla på och balansera alla tre raserna IGEN bara för dom lägger till några få enheter på vardera sida!

Och grafikmotorn har dom ju redan klar efter wings of liberty.

Skärpning Blizzard! Släpp spelet 2011!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

SPOILER!

Roger "Verbal Kint är KEYSER SOZE!!!!

Medlem

Ledsen men kan inte förstå varför Starcraft 2 i singleplayer är så hypat.
Kan fatta varför de är de i MP, men i singleplayer är ju saker tråkigt som satan.
Visst Handlingen är inte kass men eftersom starcraft 2 har gameplay precis som alla RTS hade för 10-15 år seden. Gör de hela förutsägbart, man har spelat så mycket liknande tidigare...
Ooo vad spännande de känns när ens marines står och pepprar mot andra marines i första uppdraget mot varandra. Vem ska vinna, shit vad strategiskt det hära är....

Finns många andra RTS spel där ute som iaf i min mening är bra mycket intressantare och orginella.

Medlem
Skrivet av Oneone:

alltså, om de nu redan har slutfilmen klar? vafan dröjjer det över 1 år innan expen kommer? snacka om att mjölka fy fan va dåligt blizzard... Såg precis filmen också.... ja vad kan man säga

Slutfilmen är inte klar. Det är en Previz (läs här: http://en.wikipedia.org/wiki/Previsualization). Det kommer dröja minst 1 år till innan den där filmen är klar tror jag. Plus att de säkert har några fler de ska göra. Så det kommer att ta tid!


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Medlem

Fattade ungefär så här mycket | ---- |. Men detta är väl tråkigt för Blizzard antar jag, att de inte kan lita på sitt artwork team det vill säga. Typ. Jag vet inte. Höh.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

man kan se gamla versioner av filmer i wings of liberty som är skitfula på youtube exakt samma kvalite.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Det är väl mest ett utkast då en del är ritat och musiken är
antingen där som rekvisita eller tillagd av den som fått tag på
klippet.

Medlem

Då sköt vi upp Diablo 3 ytterligare då... Väntat 2050....

12
Skriv svar