Robot
Top Darts

För den som letar efter något att göra med sin Move-kontroll: kasta den!

#top-darts


Inaktiv
Top Darts

många som lär slänga den i teven på fyllan

Medlem

Varför inte gå o spela riktig dart? Hade aldrig betalat för ett sånt här meningslöst spel. Dart är ju ändå något som alla kan spel irl.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Självklart är det roligare att spela riktig dart, helst på puben. Men det här är ett överraskande roligt alternativ.

Medlem

ska man kasta kontrollen också?

Medlem
Skrivet av DiDDi:

ska man kasta kontrollen också?

eh.....

Medlem
Skrivet av Hymer:

Varför inte gå o spela riktig dart? Hade aldrig betalat för ett sånt här meningslöst spel. Dart är ju ändå något som alla kan spel irl.

Sant så sant . Men ! vet inte hur du har det hemma . men jag vill inte ha en dart tavla hängande i mitt vardagsrum ..


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Hymer:

Varför inte gå o spela riktig dart? Hade aldrig betalat för ett sånt här meningslöst spel. Dart är ju ändå något som alla kan spel irl.

Det är kanske inte alla som har en pub/lokal med dart inom gångavstånd eller vill sätta upp en riktig tavla i lägenheten?

Medlem

Då tycker jag högst personlig åsikt att man är en tragisk person. Spela sånt som man lätt kan göra irl tycker jag är tragiskt. Okej om man spelar ett dart flash spel för att fördriva tiden men att spela med en move kontroller och göra precis som i verkligheten där går gränsen för mig. Det är vad jag tycker och jag respekterar er även fast ni inte tycker samma som mig.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Då tycker jag högst personlig åsikt att man är en tragisk person. Spela sånt som man lätt kan göra irl tycker jag är tragiskt. Okej om man spelar ett dart flash spel för att fördriva tiden men att spela med en move kontroller och göra precis som i verkligheten där går gränsen för mig. Det är vad jag tycker och jag respekterar er även fast ni inte tycker samma som mig.

Då är alltså golf, fotboll, ishockey, tennis, pingis, you name it.. ja de flesta sporter tragiska också?

Nä, visst, jag håller nog med om att dart kanske inte passar som tv-spel för ens egen smak. Men jag ser inget fel i det.

Medlem

Kul idé. Vemfan vill pulsa ner till krogen i -15 graders kyla och jävla massa snö för att kasta lite pil, lika bra att ha ett dartspel som detta hemma som man kan lira med polarna ist, och t.ex. för nykterister som mig som inte vill kasta pil på en krog med massa odrägliga fyllon föredrar nog detta alternativet.

Medlem

skrev ett jätte långt inlägg som försvan så nu orkar jag inte skriva om det


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

hur blire sen med den sk "3D" teven ? blir det att slänge teven på dosan då ?

1
Skriv svar