Skjut och spring samtidigt i Resident Evil 3DS

Robot
Skjut och spring samtidigt i Resident Evil 3DS

Resident Evil: Mercenaries 3D innehåller en efterlängtad nyhet för serien. För första gången kan du – håll i er nu – skjuta och gå samtidigt.

#resident-evil-the-mercenaries-3d, #resident-evil-4, #resident-evil-5


Medlem
Skjut och spring samtidigt i Resident Evil 3DS

Revolution, ett spel man kan göra 2 saker samtidigt i!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Redaktör
Ponny

Således inget för manliga spelare, no?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Men då blir det ju inte Resident Evil?!

Medlem

Ännu ett action spel ist. för resident evil

Medlem

Tackar, en vettig funktion
Visst är det synd att de skippar skräckfokus, men hellre action och rörlig karaktär än dålig skräck pga cementskor

Medlem

Snacka inte capcom massor med skit om att Dead Rising i stort sätt skulle ta över för ett tag sen?
Själv gillar jag nya RE men tog ett tag innan man vande sig med kontrollen... Hatade demot och spelade lite merc med en kompis som hade det på 360, efter det så fastna jag i det och köpte det tillsammans med en annan kompis på PS3..

Men jag skulle inte säga nej till gamla RE och att dom gör dead rising lite mer seriöst men med vissa komiska inslag istället för helt oseriös zombieslakt.. Gör typ dead rising som en mini version av GTA storyn med vissa komiska element(gärna bra anpassade med :S).
Ett annat alternativ är att göra en seriös RE av den gamla stilen och sen försöka göra MP delen mer lik nya kanske skulle funka? Blir väl en viss utmaning att skapa banor som funkar bra i både sp och coop iofs.

Eller nåt?

Medlem

Wow Capcom, välkommna till 2000-talet.

Inte för att vara sån, men det här borde ni ha tänkt på för typ 10 år sedan.
Skräcken i RE-spelen är mer baserad på att man får kämpa mot kontrollerna än mot zombierna.

Skrivet av Corp!:

Men då blir det ju inte Resident Evil?!

Resident Evil är död! Länge leve Resident Evil!


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

oh noes to much to handle !!


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Hahaha!
"Nu kan man skjuta och röra på sig samtidigt!"
Redan?

Vilket kalkonspel.

Kanske blir bättre nu dock?

Medlem
Skrivet av Securion:

Hahaha!
"Nu kan man skjuta och röra på sig samtidigt!"
Redan?

Vilket kalkonspel.

Kanske blir bättre nu dock?

Tyst P12, du har uppenbarligen aldrig njutit av de klassiska RE-spelen.

Inaktiv

resident evil 4 visade att gamecuben faktiskt hade potential.. skaffade ett sånt bara för det spelet, och ångrar mig inte ..
när resident evil 5 kom laddade jag ner demon, och stängde av efter fem minuter för det va så dåligt

och arg för jag hade höga förväntningar .. hatar det krystade och påtvingade coop-läget .och bruden som alltid springer ivägen ... har inte sett det här, men misstänker det är rena skräpet och franchise-mjölkning på högsta nivån.

1
Skriv svar