Jolt cola säljes

Medlem
Jolt cola säljes

Hejsan

Jag tänkte bara tipsa om att vi på Fulcola annonserar ut en väldigt fin flaska Jolt cola på Tradera just nu. Pengarna går till att driva Fulcola, så det är inte bara en god cola, utan även för en god sak

Sprid gärna länken till vänner med grav Jolt-abstinens!

--
Martin Gunnarsson

Medlem

OH.... MY.... GOD!

Edit: äh, vad fan. vid 60kr drog jag gränsen. :/


signatur

I'm a snake, follow me!

Nice, på gränsen till surrealism, det gillar vi...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av spiken:

Hur är det, Jolt säljs inte i Sverige längre va?

Hela företaget gick i konkurs, det är osäkert om någon tillverkar den på licens någonstans i världen, men annars finns den i princip inte mer.

Medlem
Skrivet av Fulcola:
Skrivet av spiken:

Hur är det, Jolt säljs inte i Sverige längre va?

Hela företaget gick i konkurs, det är osäkert om någon tillverkar den på licens någonstans i världen, men annars finns den i princip inte mer.

nej enligt wikipedia As of 2010, Boylan's Bottleworks has taken over operations of Jolt Energy's east coast operations. C. J. Rapp has filed suit against Emigrant Bank and the former board of Jolt for "Driving his Company into The Ground".


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

död åt jolten! mohahaha

alltid föredragit dr. peppar


signatur

Suup homie

Medlem

Gillar sidan skarpt!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jolt är gott, men Coca cola är goare:)

MFC
Medlem

Med vetskapen om hur många liter vatten det går åt för att göra en liter av motsvarande dryck så håller jag mig till vanligt kranvatten.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar