Resident Evil Revelations går tillbaka till skräckens rötter

Robot
Resident Evil Revelations går tillbaka till skräckens rötter

Tycker du att Resident Evil 4 och 5 innehöll alldeles för mycket action? You're in for a treat. Med 3DS-titeln, Revelations, vill Capcom återgå till seriens skräckslagna rötter.

#resident-evil-revelations, #resident-evil-4


Medlem
Resident Evil Revelations går tillbaka till skräckens rötter

Utmärkt!

Synd bara att det inte kommer till någon av dem större konsolerna, älskar verkligen skräckkänslan som finns i 1-3.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Inaktiv

Men jag vill ju ha samma spel fast till 360 eller PS3


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Jag tyckte att femman var väldigt underhållande, men det hade varit ännu trevligare om hela spelet hade varit som Lost In Nightmares.

Medlem

Remaken av RS1 till GC var så underbart bra. Nu vill jag ha ett spel i samma still till PS3. Tack?

Medlem

är det där 3ds nån sorts plattform eller?

Medlem

åh vad fan är 3ds?

ska googla det nu, men ville bara kommentera..


signatur

Suup homie

Medlem

Tråkigt att det är till DS.
Jag gillar samtliga REspel med wiivarianerna som undantag, railshooters är bara inte särskilt underhållande.

Medlem
Medlem
Medlem

Men suck... varför 3DS? Precis det här spelet jag vill ha, fast till 360/PS3/PC........

Medlem

skit, då måste jag ha ett 3ds också -.-

Medlem

Då kanske det finns en anledning att skaffa 3DS då. Sen så bådar detta gott för framtida RE-spel


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

3ds? wtf?
Gör ett till 360 & PS3 istället.

Medlem
Skrivet av pikzel:

Remaken av RS1 till GC var så underbart bra. Nu vill jag ha ett spel i samma still till PS3. Tack?

Resident Evil 1-3 var dom bästa spelen.

Håller med dig, det skulle sitta fint.

Medlem

Tälta i skogen själv och lira detta!

Medlem

Jag håller med, Resident Evil remake på GC var ett mästerverk.

Medlem

...Eller så kan man skaffa Amnesia: The Dark Descent om man vill ha mer skräck och mindre action.

Medlem

om man redan spelat det och suktar efter mer då?

1
Skriv svar