EA råkar avslöja var Mass Effect 3 utspelas

Robot
EA råkar avslöja var Mass Effect 3 utspelas

Inget förblir gömt på vida webben, det har Electronic Arts fått erfara.

#electronic-arts, #mass-effect-3


Medlem
EA råkar avslöja var Mass Effect 3 utspelas

Could be worse, som 'Slutet i nästa Starcraft II-del läckt'. Alltid velat besöka Jorden i Mass Effect i alla fall!

AW8
Medlem

Jag är rätt säker på att infon stämmer. Jag hade redan gissat på att ME3 skulle delvis utspela sig på Jorden, eftersom inget framkallar känslor som att se sin hemplanet stå i brand.
Det, och att se sin besättning smältas ner till Reaper-smet. Men det har de redan gjort.

Och jag måste säga att det är skandal av Aftonbladet-grad att du inte fått några royalties än, man ser ju direkt att det är identitsstöld av högsta grad som BioWare har utsatt dig för.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Meh, om det är sant.
Hade hoppas på något lite mer annorlunda än fler pokemon/dragon age uppdrag för att samla ihop X antal av Y för Z.
Knappast världens mest orginella tanke att utomjordingar invaderar jorden.

Hoppas dom ljuger

Medlem

SNÄLLA vill inte rekrytera mer folk! Kan man inte få ha kvar dem från ettan och tvåan??

Medlem
Skrivet av deswie:

SNÄLLA vill inte rekrytera mer folk! Kan man inte få ha kvar dem från ettan och tvåan??

Antagligen ska du bara samla ihop dina gamla rekryter.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Äntligen kommer Jorden in i Mass Effect!! Och nästa gång jag spelar så måste jag heta Calle Shepard, han ska vara mänsklighetens största douchebag muhahaha


signatur

Game long and prosper

Medlem

MASS EFFECT 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *orgasm*


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

meh detta kunde man gissa sig till

Inaktiv

Yum Yum


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

It makes sense... Reapers fick ju upp ögonen för Shepard när han förintade Reapern Sovereign. Så nu vill alla Reapers invadera planeten Tellus (jorden) och smälta ner varenda människa som befinner sig där.

Märks ju redan i tvåan då dom försöker göra en human reaper. Dom började med dom lite smått bebodda planeterna med människor för att nu gå direkt till fullskalig attack mot våran hemplanet.

Reapers fick ju upp ögonen för människorasen och ser dom som det största hotet.

It all makes sense.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Äntligen får vi se vad Sveriges insatsförsvar går för.

Medlem

Känns som att det kanske ärdags att spela omfrån början igen

Medlem

Jag undrar hur valen från de tidigare spelen kommer att påverka the final fight. Jag har funderat och tänk ifall Jorden hamnar i samma sits som Council i slutet på 1an?

Har du t ex tagit över Council och valt den där douche ambasadören (som jag tror blir en dålig ledare) så kanske de övriga raserna inte känner för att hjälpa människorna när ögonblicket kommer. Dom är ju redan väldigt missnöja i tvåan på "imperialist människorna" om man väljer att skita i Council


signatur

Game long and prosper

Så länge Bioware inte kör en MW2 och plockar av älskade karaktärer till höger och vänster, eller kör något självuppofrande för allas bästa alá valfri jrpg flicka bullshit.
Har jag älskvärt format min egen Shepard och fallit huvud över häl för de andra karaktärerna så kan jag inte bli annat än besviken och arg oberoende på hur bra storyn är om de faller som flugor, och det spelar ingen roll över hur ärofullt de dör.
Dont you dare kill Tali or Liara or garrus or mordin and the list goes on.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Kommer karaktärerna från ME2 vara kvar i 3:an? Kanske svårt att veta. Men hoppas!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Så länge Bioware inte kör en MW2 och plockar av älskade karaktärer till höger och vänster, eller kör något självuppofrande för allas bästa alá valfri jrpg flicka bullshit.
Har jag älskvärt format min egen Shepard och fallit huvud över häl för de andra karaktärerna så kan jag inte bli annat än besviken och arg oberoende på hur bra storyn är om de faller som flugor, och det spelar ingen roll över hur ärofullt de dör.
Dont you dare kill Tali or Liara or garrus or mordin and the list goes on.

nån kommer dö tror jag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Hum tja tanke på vad dessa supermaskiner kan göra så antar jag alla människor på jorden dör, eller så fegar maskinerna ur att förgöra dem utan vill göra dem till slavar, och shepard får en chans att rädda jorden. ska bli intressant hur historien speglar sig dör alla på jorden så är det ju rätt klent med människor då vi inte hunnit yngla av oss så på allt för många andra planeter.. Synd att detta lär dröja till slutet av nästa år eller början av 2012

Riktigt skönt att man slipper ifrån svinen i Spectre. Nu är det gamla goda Alliance igen

1
Skriv svar