Inaktiv
Aion Legion

Hej.
Vi är ett gäng som började lira Aion när det kom ut i Sverige men nu ska vi börja på lite mer allvar.
Nu har vi inte lirat på ganska länge men vi kommer börja om med ny legion, nya klasser och vara asmodians.
Är någon trött på sin nuvarande legion eller precis som oss tänkt att börja lira igen är ni välkommna till våran legion.
Kommer troligen att vara mer av en leveling legion till att börja med och vi vill ha så många svenskar som det går.
Vi kommer även att skapa oss en egen hemsida och ha en channel på vent, vi pratar oxå över Skype.
För mer info är det bara att höra av dig till mig här på Fz:: eller adda Necroify på skype.
Målet är att skapa en trevlig legion med mogna och trevliga spelare, du bör vara minst 16+ för att vara med.
Vi kommer att börja spela imorgon så vill du/ni vara med från början så hör av dig lagom till helgen.
Har varit dubbel exp snart en vecka och har för mig att det slutar på måndag så pass på.
Varmt välkommna, hälsningar ett gäng glada nördar


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

hej vilken server spelar ni på?

Inaktiv

Hej III-k.
Varit lite upptagen men kommer börja spela idag.
Är du intresserad av att vara med på trevliga spelnätter adda mig på skype sålänge Necroify (NetWorc), eller msn: rclizard@hotmail.com
Server: Perento 8)


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Detta låter intressant. Jag är just nu med i The Others dock, får se om jag konverterar till er


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Hej.
Du är varmt välkommen dock har jag varit utan internet under flytten några dagar nu men ska börja så snart jag skaffat en ny hårddisk då den aion låg på pajjade häromdagen. Men jag börjar såfort jag får hem min nya hårddisk igen. Vi har hemskt trevligt och långa samtal över skype på nätterna.Jag har endast kommit till level 25 (assassin).

Vi är tillgängliga på Perento, vi är asmodians och är du intresserad kan du höra av dig till mig över min msn rclizard@hotmail.com eller min skype: Necroify Nick: Networc. 8)


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

1
Skriv svar