Minecraft äntrar beta inom kort

Robot
Medlem
Minecraft äntrar beta inom kort

GRATIS Ä GÖTT SÄG JA BARA! tur att jag köpte alphan


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

fan vad nice! så skönt att man köpt när det var alpha

Medlem

Jag har fortfarande en gammal alphaversion som man fick ladda ner gratis en helg i september, funkar rätt fint om man bara vill bygga och gräva

AW8
Medlem

Köpte alphan, ångrar ingenting. Grymt spel!


signatur

PC gamer 'til I die.

Good luck!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tror fasen jag ska köpa en presentkod när möjligheten dyker upp

Medlem

Köpt alphan också, och ångrar inte ett öre. Köper nog inga presentkoder dock, alla jag känner som är intresserade av spel äger redan spelet.

Medlem

Har köpt Alphan och ångrar inte heller att jag köpt det. Om jag inte skulle köpt spelet innan betan så skulle jag fått ångest som fan alltså xD

Medlem

Spelet kostar en hundralapp som Alpha och är otroligt kul. Har man något intresse alls av lite annorlunda spel så är det ju bara att köpa, svårt att se hur nån kunde bli besviken av vad man får.

Ish
Medlem

Fixar de modstöd så kommer ju spelet mer eller mindre bygga sig självt efter det. Räkna med en del på moddb


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Minecraft med moddar kommer bli awesome... Spelet är underbart som det är men när folk kommer börja med moddar... Vem vet vad som kan skapas då

Medlem

Om någon har spelet och vill inte ha det längre, PMa mig plx.
<- fattig student =(

Medlem

Köp liret nu innan det går in i beta!
Jag har en liten tävling på min blogg nu där du kan vinna spelet, så att du kan ge bort det i julklapp till någon som inte har det!
http://rolf-david.blogspot.com/2010/12/christmas-competition....

Ish
Medlem
Skrivet av Kuci:

Om någon har spelet och vill inte ha det längre, PMa mig plx.
<- fattig student =(

Det kostar knappa hundralappen.. INGEN student är SÅ fattig.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Värt att nämnas är att ni som köper innan BETA har tillgång till alla uppdateringar och kommande tillägg till spelet helt gratis!

Köp efter BETA kan innebära att ni får betala för expansioner m.m senare, uppfatta jag det som via bloggen förut iaf.

Lite full nu men det löser sig


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Lite full nu men det löser sig

Helt rätt! Dock tycker jag att du måste grunda bättre om du kan skriva sådär korrekt vid tolvtiden. Jobba hårdare med ölen! :]


signatur

"Out of order? I show you out of order!" - Al Pacino, Scent of a woman.

Medlem

Detta spel växer för varje dag! Ett grymt spel med stora ord!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av Kuci:

Om någon har spelet och vill inte ha det längre, PMa mig plx.
<- fattig student =(

Det kostar knappa hundralappen.. INGEN student är SÅ fattig.

Tyvärr så finns det endel studenter som är så fattig, t.ex. jag.

Inte haft mer än 500kr på ett år.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Värt att nämnas är att ni som köper innan BETA har tillgång till alla uppdateringar och kommande tillägg till spelet helt gratis!

Köp efter BETA kan innebära att ni får betala för expansioner m.m senare, uppfatta jag det som via bloggen förut iaf.

Lite full nu men det löser sig

Jo, inte för att jag tror att add-ons eller expansions hade blivit särskilt dyra... men det är ju som grädde på moset. Billigare OCH gratis för all framtid.

Du har helt klart rätt i att det är en rätt viktig detalj. Är man intresserad av spelet är det nu man ska köpa, inte bara för det lägre priset.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av Ish:
Skrivet av Kuci:

Om någon har spelet och vill inte ha det längre, PMa mig plx.
<- fattig student =(

Det kostar knappa hundralappen.. INGEN student är SÅ fattig.

Tyvärr så finns det endel studenter som är så fattig, t.ex. jag.

Inte haft mer än 500kr på ett år.

Jag måste säga att det låter högst otroligt att en student inte kan avvara 100 kr för ett spel. Hur det är möjligt är för mig ofattbart. Jag har nyss kommit från studentlivet och fick kunde spara pengar / månad. Jag menar inte att det inte kan vara så men jag skulle vara intresserad av hur det kan HUR det kan bli så lite pengar över =). Det är typ 1 pizza :).

Medlem

"En ökning till 14,95 euro är att vänta, men du som redan köpt det för cirka 9,95 euro får nu svart på vitt veta att de kommer vara gratis trots att nya spelare får betala mer."

Jaså, är spelet gratis om man köpt det?

Medlem
Skrivet av Paladia:

"En ökning till 14,95 euro är att vänta, men du som redan köpt det för cirka 9,95 euro får nu svart på vitt veta att de kommer vara gratis trots att nya spelare får betala mer."

Jaså, är spelet gratis om man köpt det?

"If you got the game during alpha, you will still get all future updates for free"

Medlem

Jag märkte att antal sålda spel per dygn (senaste 24h) mer eller mindre tredubblades till nuvarande 13035/dygn efter att han annonserade om betan.
helt sjukt.
sjunker nog drastiskt efter 20 dec.

1
Skriv svar