Årets spel 2011?

Flakmonkey
Årets spel 2011?

Självklart för tok för tidigt att prata om det, men det skulle förvåna mig mycket om #Uncharted 3: Drake's Deception inte skulle vara med i diskussionen om årets bästa spel 2011. Uncharted är i mina ögon den bästa spelserien som skapats under den nuvarande konsolgenerationens tidevarv och om det är någon utvecklare som jag litar på så är det #Naughty Dog. Debuttrailern får mig ju inte att tro annorlunda, men vad den gör är att börja längta efter ett spel igen och det känns rätt trevligt faktiskt

Högupplöst variant finns här

#blogg

Medlem
GOTY 2011?

Jag hoppas fortfarande på Brink

Ti.
Medlem

Verkar galet snyggt.

Medlem

Det finns väl bara två att välja mellan, Fallout New vegas och Mass Effect 2 ?

Flakmonkey

Galet snggt kan man nog förvänta sig att det ska bli. Den här trailern är ju in-engine och även om det inte är samma sak som in-game så har trailers som släppts från de två första spelen faktiskt varit trogna den slutgiltiga produkten. Det som jag dock gillar med Uncharted är ju den härliga blandningen mellan action, plattformande och pussel. Det är ett äventyr helt enkelt och det är det få spel som bjuder på idag tycker jag.

Men men, man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken och kanske kommer jag bli superbesviken, men jag litar som sagt på Naughty Dog ^^

Skogsvilden: Nu var det ju 2011 jag skrev iofs Men jag antar att två av de tuffaste konkurrenterna kommer vara Mass Effect 3 och Elder Scrolls V nästa år, så samma utvecklare blir det nog som tampas då också

Medlem

F*n det missade jag visst... Deus Ex Human Revolution då, har du missat den senaste trailern eller ja det kanske är spelets intro. Satt gapande och förstummad efter den, var ju som en trailer till vilken storfilm som helst!

Flakmonkey

Deus Ex ser onekligen fränt ut, men jag tyckte att Invisible War såg ut att bli en höjdare också... Många spel ser ju häftiga ut på trailers, men det är ju inte alla som har utvecklare som gör att man tror att det verkligen kommer leverera... Uncharted har det... Mass Effect har det... Deus Ex är jag inte riktigt lika säker på om de har det

1
Skriv svar