Se första trailern från Mass Effect 3

Robot
Se första trailern från Mass Effect 3

Ryktet visade sig stämma, Bioware har stora planer för trilogins avslutning.

#nyhetstips, #mass-effect-3


Medlem
Se första trailern från Mass Effect 3

Omg omg omg!! Vill ha nu

Medlem

Reapers *hoppar glatt*
Längtar

Medlem

Spoila inte i rubrik, snälla..
Ska inte se eller läsa något om ME3, till skillnad från 2:an vill jag vara helt oförbered på allt som händer

Medlem

Gimme Gimme Gimme Gimme Gimme Gimme!!!!! Jag vill ha detta nuuuuuuuu!

Medlem
Medlem

Lääääckeeeeert!

Medlem

mjåååååååh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu blev det trångt i byxan


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Woooooh, giggity giggity <3 <3
Jäklar vad det kommer att nötas när Me3 äntligen kommer


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Men seriöst FZ!!!! jag slutade läsa "ungefär här" på den förra för jag vill inte ha SPOILERS! så spoilar ni med STOR rubrik dagen efter!!!!!!! SKÄRPNING!


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem

Måste hålla med två tidigare talare, varför visa respekt mot de som inte vill veta i tidigare artiklar om ni ändå ska spoila det i nästa?

Säkerligen hade denna läcka nått ut till alla som spelat ME oavsett, men ändå.

Moderator | Testpilot

Tycker alla ska sluta klaga just nu iallafall kommande spoilers, hade dom bara skrivit trailer hade ni nog klagat på spoilande när ni kollade på den ändå. Svårt för alla vad som räknas som spoiler och inte då detta bara visar mer vad som händer och vad man har att förvänta sig. Att då bara berätta om storyn om ett spel är ju en spoiler i den meningen.

Tur som det är bryr jag mig inte om spoilers utan vill då ändå se det/ spela det själv


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Så deras 'big reveal' var Mass Effect 3? ... Ptja, det var väl ganska oväntat att det skulle vara något så alldagligt ändå.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Sweet! Ännu en gång, varför sorteras denna nyhet bort när man väljer endast PC nyheter?

Det var inte svårt att få reda på när man följer bloggar och utvecklarnas personliga twitter och andra nyheter och spekulationer.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Jaha, blir det inte fler då; lite trist...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade inte klagat om de bara skrivit; Ny Mass effect 3 trailer,
har själv lovat mig att inte se en enda trailer/förhandstit/ eller visning av mass effect 3 då bioware vart ganska förtjusta i att avslöja saker till 2:an

Medlem

OHH MYY GAAWDD!"! ME WANT!

Medlem

Fy fan så gryyymt!! jizzed in my pants..

Medlem

Såg denna kl 7 imorse när jag kom hem från nattskiftet! Kunde knappt sova efteråt! Blev alldeles exalterad!

Älskar Reapers, bland dom coolaste fiender/villains i ett spel/film någonsin!

Hoppas man får reda på ALLT om dom i 3an!

Och om ni tycker att det är låga dödsiffror med 1 miljon människor döda om dagen så kanske Reapers vill ta "gisslan" och omvandla dom till smet och göra en human reaper?

Eller så är detta bara en "scout"/spanar grupp som kommer före den riktiga armén.

Eller så har dom attackerat alla planeter i galaxen samtidigt, och det blir att man åker omkring och rekryterar inte personer, utan HELA raser för att hjälpa en rädda planeten Tellus!

Hoppas det är flera hundratusen (100.000) Reapers och inte bara 295 st som det var på slutscenen i ME2... Ser dom som en svärm med bönsyrsor! Åker tillsammans och förgör allt i deras väg!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

AAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH FAAAAANNNNNNNNNNNNN Jag kom GHAAAA! kan någon bygga en tidsmaskin? VILL HA NUUUUUUUUU faan va gött asså, helvetet aldrig känt såhär för ett spel D::D:D:D:DD:D::DD:D:D:D:D: omg omgomgomgogmogmgomgomg GE MIG!

AW8
Medlem

Måste säga att det nästan är lite löjligt att Reapers ska gå på just människor - varför inte de mer etablerade raserna? Fast givetvis, det bäddar ju för en episk story när hemplaneten står i brand.
Nu när jag gett min kritik, vill jag avsluta med att säga:

GE MIG!!!!! VILL HA!!!!!!!!! EPISKT!!!!! JAG KAN INTE VÄNTA!!!!!!! =D


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av AW8:

Måste säga att det nästan är lite löjligt att Reapers ska gå på just människor - varför inte de mer etablerade raserna? Fast givetvis, det bäddar ju för en episk story när hemplaneten står i brand.

Spoilervarning för folk som inte spelat ME1/2.

Det framgår ju i de föregående spelen rätt tydligt att Reapers anser att människan är det största hotet. Så det är kanske inte så konstigt att Reapers går på jorden... Människans framgång har varit många gånger större och snabbare än alla andra raser i universum(et).


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Skrivet av AW8:

Måste säga att det nästan är lite löjligt att Reapers ska gå på just människor - varför inte de mer etablerade raserna? Fast givetvis, det bäddar ju för en episk story när hemplaneten står i brand.

Teori!. spoiler markerad för säkerhets skull.

Markören i ME1 activerades av Saren då han var delvis Reaper, Men den reagerade på Ashley och Shepard då de var människor.
Det visas i ME2 att the Collectors en gång var Protheans. Att markören reagerade på människor visar att de var mer lika människorna. I dialoger med Liara får vi reda på att the Protheans inte var de första av den "rasen".
Mycket pekar på att vi människor har ett djupare band med the Reapers och det ska bli spännande att se hur det ligger till officiellt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av 921010:

Men seriöst FZ!!!! jag slutade läsa "ungefär här" på den förra för jag vill inte ha SPOILERS! så spoilar ni med STOR rubrik dagen efter!!!!!!! SKÄRPNING!

Men vad spelar denna rubrik för roll? Att man ska rädda jorden kommer att stå på lådan och den kan du inte undgå från att se.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Mumma! Verkar bli sjukt bra!


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Jahapp, är det nu ME tar klivit helt till att bli ett Call of Duty shoot-em up? Eller varför inte Mass Gears of War Effect? Jag menar, hur mycket rollspelande (as we know it) kan det finnas utrymme för i ett spel som går ut på att försvara jorden från invaderande reapers? Får jag välja om jag vill hjälpa jorden eller om jag vill hjälpa Reapers istället eller vad?
Svårt även att göra side-quests när man vet att varje timme man dröjer så dör X tusen människor. Känns som att det här kommer bli allt för linjärt/styrt om de inte ändrar premisserna men vi får väl se.


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

AH SHIT! Kan bara säga en sak.. gåshud!

Skägg.
10 Chambers

Rubben städad men jag är lite nyfiken på hur ni lyckades se spoileevarningen i den förra nyheten utan att läsa den? Hursom, jag ber om ursäkt om jag avslöjade något som i slutändan påverkar er spelupplevelse.


signatur
12
Skriv svar