Forza Motorsport 4 tillkännagivet

Robot
Forza Motorsport 4 tillkännagivet

Synd bara att Microsoft glömmer alla PC användare som kör Windows 7, hade varit fint att kunna ha ett sådant här spel i samlingen

Medlem
Skrivet av Nightcrawler78:

Synd bara att Microsoft glömmer alla PC användare som kör Windows 7, hade varit fint att kunna ha ett sådant här spel i samlingen

Synd att microsoft glömmer 90% av alla rattanvändare vilket gör forza halvt värdelöst.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag tar hellre en ny konsol, den vi har nu börjar bli till åren.


signatur

Jäh!

Medlem

snabba ryck där!

Avstängd

Let's fight!
GT 5 - Forza 4
Who will win?

Medlem

Det enda jag vill ha är att M$ tillåter alla rattar. Lite störande att det finns i stort sett två rattar att köpa.
En dyr och kass och en Svindyr bra ratt... Antar att de kommer göra så att kinekt känner av var du kollar, så kommer du kunna kolla runt bilen lättare.

Medlem
Skrivet av Greygarden:

Det enda jag vill ha är att M$ tillåter alla rattar. Lite störande att det finns i stort sett två rattar att köpa.
En dyr och kass och en Svindyr bra ratt... Antar att de kommer göra så att kinekt känner av var du kollar, så kommer du kunna kolla runt bilen lättare.

Den "svindyra" är just svindyr för att ms tar ut rejält med licenspengar för att de ska få göra den
(har en sån själv)


signatur

Jäh!

Medlem

Nice nice
kommer säkert bli bra
men skulle vara nice om det kom till PC så man kunde köra med ratt! ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

vem bryr sig om er pc spelare? fan äntra 2000 talet och överge era ordbehandlare! Ser fram emot forza 4, men har ju vetat sen juli att de skulle komma 2011...så nyhet va ju detta knappast, dessutom info om vilket stöd kinect ska ha finns ju redan sen ett halvår då ungefär...fz bör pröva google så lär de hitta denna "nyhet"

Medlem
Skrivet av Mortalis:

vem bryr sig om er pc spelare? fan äntra 2000 talet och överge era ordbehandlare! Ser fram emot forza 4, men har ju vetat sen juli att de skulle komma 2011...så nyhet va ju detta knappast, dessutom info om vilket stöd kinect ska ha finns ju redan sen ett halvår då ungefär...fz bör pröva google så lär de hitta denna "nyhet"

Sluta trolla nu.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

vem bryr sig om er pc spelare? fan äntra 2000 talet och överge era ordbehandlare! Ser fram emot forza 4, men har ju vetat sen juli att de skulle komma 2011...så nyhet va ju detta knappast, dessutom info om vilket stöd kinect ska ha finns ju redan sen ett halvår då ungefär...fz bör pröva google så lär de hitta denna "nyhet"

"Äntra 2000 talet" säger en konsollspelare...

Du får 2/10 för ansträngning.

Medlem

Hoppas på att kinect innebär headtracking. Naturalpoint ska väl jobba med kinect hädanefter har jag för mig. Lär bli bra, måste bli bra, Forza har ju alltid levererat så..

Dumt att M$ slutat tillverka ratten. Den som madcats släppt är det väl inte ens force feedback i, eller?

Inaktiv

Jag skulle hellre vilja ha ett nytt Project Gotham racing, dom spelen är mycket mer kul än Forza serien.


signatur

Knower of the unknown

Redaktör
Skrivet av Mortalis:

Ser fram emot forza 4, men har ju vetat sen juli att de skulle komma 2011...så nyhet va ju detta knappast, dessutom info om vilket stöd kinect ska ha finns ju redan sen ett halvår då ungefär...fz bör pröva google så lär de hitta denna "nyhet"

Vi skrev om detta i somras. Det skadar knappast att nämna det igen när det dyker upp nya uppgifter om spelet, det finns säkerligen folk som missade det förra gången.


signatur
KoP
Medlem

Fan vad nice! Har man något att längta till efter att man av besvikelse la GT5 på hyllan.

Medlem

Låter som Mortalis kommer vara den andra självmordsbombaren i Sverige med sitt rage över PC-spelare samt nyheten.
Akta er FZ, ni sitter inte säkert! Hör ni nån utanför som skriker Al-kebab!!!! så göm er.

1
Skriv svar