Den dräpta drakens domedag

Medlem
Den dräpta drakens domedag

Katten Hoppi var lite actor/comedian i fredags. Sprang hit och dit, höger och vänster. Antagligen lekte hon riddare, och gick in i grottan (badrummet) och dräpte draken (badrumshyllan). KABRASCHMM! NEJ! Skrek jag förtvivlat, trodde att den hade dödat Hoppi. Men hon hade klarat sig. Den stora (stora) badrumshyllan välte rakt ner över toaletten, och alla tusentals saker i den, låg huller om bullar, kvar var bara spillror. Vansinnigt chockerad var jag resten av dagen, dels av det faktumet att hyllan välte (man blir ju lite stum) och dels över tanken att den kunde träffat katten.

Gårdagen spenderades genom att jag plockade upp saker, torkade golv, saker slängdes. Nu ser det fint ut igen där. Utöver det väljer den nya datorn att stänga av sig själv emellanåt. Jag-orkar-inte-med-teknik. Kan man inte köpa (svindyra) grejor, och förvänta sig att de ska fungera? Antagligen är processorn felmonterad och kass, men får hoppas att felet inte blir rutin, då får det skickas in till mr-jävla-komplett.

Annars verkar det som att jag ska börja frilans-scouta indirekt för modellagenturer i USA. Wilhemina, Ford och Elite. Intressant!

Detta kunde ha hänt Hoppi. Shame.

[ia=23783; large]

#blogg

Inaktiv
Den dräpta drakens domedag

Modellscout låter som ett rätt schysst jobb...


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Det funkar, gäller bara att hålla ögonen öppna när man är ute någonstans.

1
Skriv svar