PC-versionen av NfS: Hot Pursuit får ingen DLC

Robot
PC-versionen av NfS: Hot Pursuit får ingen DLC

Criterion meddelar att de olika DLC-paketen som finns eller är på väg till konsolvarianterna inte kommer till PC. Anledning? Begränsade resurser.

#need-for-speed-hot-pursuit, #criterion-games


Medlem
PC-versionen av NfS: Hot Pursuit får ingen DLC

Är jag förvånad?
Nej.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

kunde inte bry mig mindre

Moderator | Testpilot

Bryr mig inte om DLC till detta spelet. Bara inte andra företag tänker som dessa idioter så blir jag nöjd.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Tycker det är fruktansvärt idiotiskt att "frysa ut" en version av spelet på det här viset.

Medlem

Haha vilken förlust.

Medlem

Var ju likadant med War For Cybertron, dem DLCs tillgängliga för konsolspelare finns inte på PC vad jag vet.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Begränsningar, skitsnack.. säg sanningen istället... PC är så hårt utdömd...
fler o fler skiter i PC överhuvudtaget nu...
snart kommer man bara till att
spela multiplayer spel på PC.
alla Singelplayer spel släpps till sketna "xbox360" "PS3" låt oss PC användare oxå njuta lite...

Peace Out


signatur

//Peace out

Moderator | Testpilot

Folk borde kolla på CD project och vad dom gör med The Witcher Singleplayer till PC främst


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jaså, need for speed lever fortfarande...sist jag lirade det så var det NFS 2.

Medlem

Idiotiskt beslut men ingen större förlust då spelet var riktigt dåligt.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Ruffsen:

Begränsningar, skitsnack.. säg sanningen istället... PC är så hårt utdömd...
fler o fler skiter i PC överhuvudtaget nu...
snart kommer man bara till att
spela multiplayer spel på PC.
alla Singelplayer spel släpps till sketna "xbox360" "PS3" låt oss PC användare oxå njuta lite...

Peace Out

Fast.. Sanningen är ju snarare att PC blir större och större just nu.

Medlem

Det är väl EA som bestämmer detta och inte Criterion. Så gnäll inte på Criterion.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

not big surprise


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

Så är det ju alltid, dlc kommer ju fan nästan bara till konsoller.. begränsade resurser myass.. standard svar typ.. dom bryr sig inte längre om pcn. det är konsollerna som ger dom stora pengarna idag.

Medlem

Var samma med Burnout till PC, även där va det Criterion. Dock, även EA. Anyhow, sånt här gör mig sur och jag skippar spelet rakt av. Vill de inte ge mig mera att köpa, ne då ska jag inte köpa alls.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

"Även om vi sannerligen vill ge den bästa möjliga spelupplevelsen och stöd till PC-communityn "

Uppenbarligen inte. Värre skitsnack får man leta efter, en jävla tur att man hoppade över deras hovercraft-sim.

Medlem
Skrivet av warh0g:

Det är väl EA som bestämmer detta och inte Criterion. Så gnäll inte på Criterion.

Du tror väl inte att EA sitter och säger till Criterion att de inte får göra DLC till PC'n? Det tar ju beslut efter diskussioner med Criterion och vad de estimerar att de kan göra med vad de har i budget.

Inaktiv

Sen när det inte säljer så bra på PC när PC versionen saknar full support så klagar dom väl på att det är piraternas fel?

Medlem
Skrivet av robineng:

Sen när det inte säljer så bra på PC när PC versionen saknar full support så klagar dom väl på att det är piraternas fel?

Exakt.. där ligger felet...

finns oss som betalar för våra spel...
dra inte alla över en kant

Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem

illa när de skiter i pc delen, dock så kommer det slå dem i ansiktet när deras spel inte säljer ett skit till pc, och mindre till konsoler.

Kunde inte bry mig mindre för övrigt, NFS har alltid vart överskattad skit.

1
Skriv svar