Harvest Moon: Animal Parade / Sunshine Islands

Robot
Harvest Moon: Animal Parade / Sunshine Islands

Åhhh Animal Parade måste jag ha! Gulli gulli mys!!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Snygg Recettear-referens, bonuspoäng!

Tror jag tills vidare siktar på att köpa de äldre Rune Factory-titlarna än något av de här iaf.

Medlem

Farmville goes anime?

Skrivet av mrpeters:

Farmville goes anime?

Utifall att du nu inte driver med oss har Harvest Moon funnits en sisådär tio gånger längre än Farmville. Har du en Wii, köp den del som släpptes på Nintendo 64, den är superbra! Finns på Virtual Console.

Jag växte upp med SNES-spelet, sjukt jäkla bra. Ann :heart:

Edit: Karen :heart:
Edit 2: Nej, Eve! :heart: :heart:

Medlem

Kanske bör testat ändå, harvest moon till Snes var ju grymt beroendeframkallande och grymt roligt för den delen ^^

Moderator | Testpilot
Skrivet av peak_performance:
Skrivet av mrpeters:

Farmville goes anime?

Utifall att du nu inte driver med oss har Harvest Moon funnits en sisådär tio gånger längre än Farmville. Har du en Wii, köp den del som släpptes på Nintendo 64, den är superbra! Finns på Virtual Console.

Jag växte upp med SNES-spelet, sjukt jäkla bra. Ann :heart:

Edit: Karen :heart:
Edit 2: Nej, Eve! :heart: :heart:

Och här kommer seriösa killen som ba "OMG ÄR DU SÅ JÄVLA PUCKAD EGENTLIGEN HERREGUD SÅ HÄR ÄR DET FAKTISKT". haha


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Och här kommer seriösa killen som ba "OMG ÄR DU SÅ JÄVLA PUCKAD EGENTLIGEN HERREGUD SÅ HÄR ÄR DET FAKTISKT". haha

Okej? Kul någon skrattade iaf?

Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av peak_performance:
Skrivet av mrpeters:

Farmville goes anime?

Utifall att du nu inte driver med oss har Harvest Moon funnits en sisådär tio gånger längre än Farmville. Har du en Wii, köp den del som släpptes på Nintendo 64, den är superbra! Finns på Virtual Console.

Jag växte upp med SNES-spelet, sjukt jäkla bra.

Och här kommer seriösa killen som ba "OMG ÄR DU SÅ JÄVLA PUCKAD EGENTLIGEN HERREGUD SÅ HÄR ÄR DET FAKTISKT". haha

Är väl inget fel att berätta hur det faktiskt står till i de fall där någon verkar ha en helt felaktig uppfattning?

Sen är såklart Back to Natures Popuri where it's at!

Redaktör
Ponny

Fint att du håller ställningarna Sebbe. <3


signatur

En Bamseponny av folket

F: ... fast hade ju såklart varit roligare om det blivit en temavecka, som förr!

Medlem

Jag tyckte det var mycket roligt på SNES. Köpte det som finns till Wii. (minns inte vad det heter) Tyckte inte det var alls lika roligt, men ska nog ge det en chans till. Men detta som artikeln handlar om kan ju vara något om det kommer till Wii.

1
Skriv svar