Premiärtrailer från Uncharted 3

Robot
Premiärtrailer från Uncharted 3

Se hur mycket trubbel Nathan Drake har hamnat i denna gång.

#uncharted-3


Medlem
Premiärtrailer från Uncharted 3

NEEEEJ! Inga GT-länkar! De funkar ju aldrig! Man måste alltid ladda om sidan flera gånger innan de äntligen slutar "buffra". När filmen väl startat fastnar den ofta halvvägs och man måste ladda om sidan igen OCH se samma reklamklipp för hundrafjärde gången!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Skägg.
10 Chambers

Önskar att de inte vore exklusiva så att vi kunde ha dem i FZ Play, tills dess får vi köra imbed =/


signatur
Medlem

HD versionen funkade fint nyss. Så 1 november nästa år är det alltså dags igen. Trevligt!

Medlem
Skrivet av stege99:

HD versionen funkade fint nyss. Så 1 november nästa år är det alltså dags igen. Trevligt!

Förbannade Amerikanska dateringar. Jag som totalt var inne på 11:e Januari 2011 och tänkte oj schysst med så snabb release!

Jaja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju!

Medlem

11 / 1 / 11, alltså den första November. Argh! Amerikanare till att lura en med falska datum.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Sully! hoppas på mer än en cutscene cameo denna gång runt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Så de nominerade för GOTY 2011 är redan utnämnda:

Uncharted, Mass Effect, Batman, Elder Scrolls och Portal

Medlem

Jävlar vad nice det såg ut. Riktigt sugen på trean just nu!

Medlem

Jag gjorde som en liten "halvdampig" applåd för mig själv vid dom sista sekunderna, då man blev påmind om att det verkligen var ett Uncharted spel. "Skiten-träffar-fläkten"-scenarios som staplas på varandra, mumma! Verkar som att det blir en del "vattengympa" vid sidan av sandbiten.

Medlem

<3 Uncharted.

2011 kommer att bli ett bra spelår.

Medlem

Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att sitta och titta på en hyfsat lång film som enbart är animerad av de som gör Uncharted-renderingarna. Riktigt sköna ansiktsuttryck och animeringar för kroppen. När ska folk inse att animeringar gör så mycket mer än vrålsnygg grafik.

1
Skriv svar