Medlem
Wishbone

Återupptäckte Architecture in Helsinki nyligen. Efter att ha förlorat mängder med musik, har jag glömt att lägga till många viktiga artister på min Spotifylista. Spännande dock att upptäcka musik på nytt.

Gårdagen spenderades med att klara av orginalkampanjen i Heroes of Might and Magic 3. Yay på det! Startade även Armageddon’s Blade, och har fina förhoppningar, eftersom jag aldrig spelat någon expansion.

Hur som helst. Jag är inte uberförtjust i denna vecka, den känns både förtorkad, stressig och grå. Min själ krymper och dör när jag inser att det bara är måndag. Fuck you, v. 50, fuck you so much.

Anledningen? Studier. Så mycket litteratur att man går itu. Allting kan gå itu, men jag kan gå i tusen bitar. Lite osäker fortfarande på hur kunskaper ska fördelas i hjärnan med så mycket läsmaterial. Får ta det med en nypa salt, och krydda med mängder av socker.

Halva min dag har spenderats med att titta på denna torra, ack så torra människa.

[ia=23822; large]

#blogg

Wishbone

Dont fuck with v 50. vecka 2 - 20 är värst.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

För mig blir de intressanta! :), för då har jag kommit in på roliga kurser, Concept Art och 3d-design.

1
Skriv svar