Ny storpatch till Age of Conan

Robot
Ny storpatch till Age of Conan

Patch 2.1 levereras med nya events, häst-race, minispel och en rad finslipningar av Guardian-klassen.

#nyhetstips, #age-of-conan-hyborian-adventures


Inaktiv
Ny storpatch till Age of Conan

Fråga, någon av er som fortfarande spelar?

Moderator | Testpilot

Klart man spelar. Varför skulle man inte? Spelat har funkat svinbra länge nu och det har nämnts åtaliga gånger


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Innehavaren av MMO-tronen tillsammans med Lord of the rings online.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Innehavaren av MMO-tronen tillsammans med Lord of the rings online.

WoW har väl förmodligen minst 12 gånger så stor spelarbas som dessa två spel, tillsammans. Jag gillar alla tre spel väldigt mycket, men WoW har utan tvekan fortfarande kronan.

Medlem

* This update introduces first version of the PvP group balancing changes. Players will still be able to sign up with a group, but their group will be disbanded and subjected to class and team balancing criterias.

Inga mera premades?

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Innehavaren av MMO-tronen tillsammans med Lord of the rings online.

Aahahaha xD

Medlem

Det var en väldans lång patch lista
Jag spelar inte men jag har spelat, hyffsat spel men lite tråkigt tbh xD

Medlem

Klart man fortfarande spelar!

I samma patchcykel kommer det att tillkomma 2 gruppinstancer, 3 soloinstancer, flera raid tier 4 encounters, uppgradering till Dreamworld motorn m.m.

Medlem
Skrivet av Plimp:

* This update introduces first version of the PvP group balancing changes. Players will still be able to sign up with a group, but their group will be disbanded and subjected to class and team balancing criterias.

Inga mera premades?

Det är bara tillfälligt. Men tanken är att det ska finnas en kö för premades och en för pugs. Premade kön är typ under konstruktion. Att komma in som ny spelare och möta en premade på högsta pvp-level är inte roligt, så detta var en bra ändring de gjorde.

Medlem

Skönt att Conan fortfarande hänger med


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar