Jultävling - Lyxigt GT5-paket och presentkort!

Robot
Jultävling - Lyxigt GT5-paket och presentkort!

Varje dag fram till jul kommer FZ i samarbete med Webhallen att tävla ut hårda klappar som skulle göra polarna gröna av avund. Vad väntar du på? Sätt igång och tävla!

#gran-turismo-5


Inaktiv
Jultävling - Lyxigt GT5-paket och presentkort!

Fan sista frågan var fan onskefull :S hur ska jag kunna veta vad den väger. Ja ja lycka till för de som är bättre än mig på att gissa vikter

Medlem

Nu är det bara att hålla tummarna sista frågan var lite svår


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Tänk om nån har lådan och vet vikten?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Tänk om nån har lådan och vet vikten?

Då har dom förmodligen 2 lådor snart ^^

Medlem

Ja, det är ju svårt att gissa en vikt utan någon form av ledtråd till vad för metall den är tillverkad i. Min gissning ligger på aluminium, brukar ju vara det.

Men... Sitter fast i London och det enda jag kan surfa på är en iPhone och det går därför inte att titta på julkalendervideosarna eller någon video överhuvudtaget på FZ, dags att skippa flash och köra QT kanske?

Medlem

bara man vet densiteten för skumplast, metallen, kartong, bilen som är i plasten runt bilen, nyckelringen, böckerna, plastfodralet för skivan, och hur stora varje föremål är, kan man nog köra lite fysik och räkna ut vad vikten blir.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Skickade ett mail till webbhallen och frågade om dom kunde kolla hur mycket ett paket väger


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jag har lådan och kan ta reda på vikten, men icke!

Medlem

Omg jag tror jag faila på vikten... Kmr inte vinna D:

Medlem

Jag är säker på mina svar och får väl hålla tummarna på att jag för första gången någonsin vinner här på FZ. Skulle faktiskt vara guld.

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Men... Sitter fast i London och det enda jag kan surfa på är en iPhone och det går därför inte att titta på julkalendervideosarna eller någon video överhuvudtaget på FZ, dags att skippa flash och köra QT kanske?

Eller köpa en Android


signatur

pain is temporary, glory is forever

Avstängd

Svååååååår sista fråga Hoppas bara att den som vinner, inte hade signature edition innan.

@Punchbag Polly
Dags o skaffa en riktig mobil istället? T.ex. en Android som kan läsa alla flash-sidor som FZ?

Medlem

Hoppas man vinner! Aldrig vunnit någongång på sådana här tävlingar


signatur

Sim-Racing

Medlem

Sista frågan var en riktig skadedjursbekämpare men vi tackar för Internet och hoppas på ett korrekt svar.

Medlem

När presenterar ni vinnaren?

KrejzY: Nja, båda telefonerna har sina för och nackdelar. En Android skaffar jag när dom skippar sin Windows 3.11-liknande grafik plus de plastiga skalen.
Men jag håller med, Apple är arslen som vägrar göra något för sina kunder.

Redaktör
Skrivet av Zane86:

När presenterar ni vinnaren?

Vet inte än, men jag gissar att det blir efter jul.


signatur
GSX
Medlem

Ohhh vad man vill vinna den där lådan... GT5 är fina grejer det.


signatur

GameMachine: AMD Ryzen 9 58003DX - Gigabyte X570 Aorus Master - 32GB G.SKill Trident Z Neo RGB 3600MHz CL16 - Corsair iCUE H150i RGB PRO XT - ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC - Acer Predator X34P - Corsair Force MP600 M.2 NVMe 1TB, Intel 660p M.2 NVMe 1TB, Corsair MP600 Core XT M.2 NvME 4TB - Seasonic SS-1000XP 1000W - Fractal Design Meshify S2 Blackout

1
Skriv svar