Goldeneye: Source äntligen färdigt

Robot
Goldeneye: Source äntligen färdigt

Ladda hem den stekheta Half Life 2-modden idag, som låter dig återuppleva klassiska Goldeneye 007:s fantastiska flerspelarläge.

#nyhetstips, #rare, #goldeneye-007-2, #half-life-2, #eurocom-entertainment


Inaktiv
Goldeneye: Source äntligen färdigt

Tankar nu.

Medlem
Medlem

Tråkigt, vill ha single-player delen i Source.

Inaktiv

ÄNTLIGEN!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Boring, vill ha SP!

Medlem
Medlem

Asch då, eller ja grymt jobb för de som gjort det, men fick för mig att det var Black Mesa Source det var som släppts. Aja, tillbaka i skamvrån med sig själv...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Så likt som möjligt hoppas jag inte. Visst jag har haft jätteroligt med goldeneye i yngre dagar. Men det är grovt omordernt. Att döda någon kräver X tusen skott i huvudet och aimboten som kunde hoppa mer än halva skärmen hoppas jag slippa

Medlem

Laddade hem den vid fem och har spelat järnet sedan dess, underbar mod. Jag tycker det är kul att personer engagerar sig och skapar saker som detta under sin fritid!

Medlem

Grymt härlig mod, dom har lyckats fånga en hel del av GoldenEye känslan faktiskt... eller iaf så mycket man kan utan att ha en Nintendo 64 kontroll i handen.

Medlem

Laddade ner, testade, blev lite sur över att de inte har klargett reglerna till alla personer :S
Jag fattade knappt vad man skulle göra på nå game mode med gyllene pistolen + nån random snubbe och alla fortsatte gå runt och skjuta överallt när till och med jag fattade att det var något speciellt man skulle göra >.>

Medlem
1
Skriv svar