Ny Dead Space-film släpps i januari

Robot
Ny Dead Space-film släpps i januari

Lägligt - och läskigt - nog släpps en ny Dead Space-film samma dag som Dead Space 2 har sitt releasedatum.

#dead-space-2


Medlem
Ny Dead Space-film släpps i januari

Inte ytterliggare en anime/tecknad film.. när kommer en RIKTIG film!!
Suck.. *trycker i Pandorum i BR spelaren.. igen*


signatur

"High life on low budget"

Den första filmen sög lika bra som en Electrolux och det märkte att den var ihopslängd, så nästa "äventyr" står jag
jag gladeligen över.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Den första filmen sög lika bra som en Electrolux och det märkte att den var ihopslängd, så nästa "äventyr" står jag
jag gladeligen över.

ihopslängd? Det var väl förmodligen så det gick till i storyn. Så indirekt menar du att Dead Space suger?

Medlem

Första filmen var helt okej, förutsatt att man läst serierna
Om man inte gjort det så hängde den lite väl mycket i luften, men då jag läst serierna så tyckte jag den var hel okej. Synd bara att man aldrig fick använda "motorsågen" i spelet, lite close quarters hade ju inte varit fel

Medlem

Åh nej, när fan ska folk inse att vi gamers kräver att om det ska göras filmer baserade på spel så ska det vara riktiga filmer och inte något anime/tecknat skit.

Preath - syftar du på filmen eller spelet? Jag syftar på filmen som jag skrev; spelet är riktigt bra, det är inte filmen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sluta klaga nu grabbar, kunde varit värre, regissören kunde heta Uwe Boll *ryser*.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Tyckte den första animerade filmen var hur bra som helst, det tillsamans med stillbilds comics som dem släppte till både Deadspace 1,2.

Fattar inte varför folk klagar, de gick ju uppenbarligen in för att göra något extra, och ska dem göra en riktigt film av det en dag måste de tamefan vara bra och inte något halv dant.

Medlem

Dock hade Boll gjort en bättre film än förra dead space - filmen, och boll är sjukt underskattad. Ta bara ett konstverk som Postal filmen, helt underbar film baserad på en minst lika bra spelserie.

ksn
Medlem

Gillade den första filmen skarpt! Hoppas den andra blir lika bra!

1
Skriv svar