Brinnande hett gameplay från Uncharted 3

Robot
Medlem
Brinnande hett gameplay från Uncharted 3

Awesome, haha riktigt kul att han fick spela också

Medlem

snyggt är det men, tycker det verkar likt andra uncharted vilket jag inte gillade så mycket. il pass!


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Bara jag som såg nacken sträckas väldigt konstigt på den andra NPC-snubben han döda bakom det liggande bordet? Well... Va han inte riktigt död innan så dog han nog fan av de! Hahaha!

Medlem

"YOUR HOUSE IS ON FIRE!!!!"


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av helmesjo:

Bara jag som såg nacken sträckas väldigt konstigt på den andra NPC-snubben han döda bakom det liggande bordet? Well... Va han inte riktigt död innan så dog han nog fan av de! Hahaha!

HAHA aa vid 1:54 (räknar nedåt). Vart lite fundersam jag också när jag såg det

Medlem

Blir sugen på en ps3.

Medlem

wow, den här serien är över hypad så in i! var väl ungefär så jag kände när jag såg detta
kändes som en riktig b film, lite charmigt dock!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Över hypad, kanske. Men enligt mig är det en fruktansvärt bra serie. Blev verkligen överraskad av att jag tyckte om spelen som jag gjorde..

Medlem

ser RUGGIGT skönt ut!!! I cant wait:)

Medlem

verkligen inte över hypad den är ju nästan lite under hypad

Medlem

hur kan serien vara överhypad när 1an var ett grymt spel och 2an garanterat är det bästa spelet på den senaste generationens spelkonsoler och antagligen det bästa de senaste 10 åren till och med?

Medlem

Ja precis, och med tanke på de relativt låga försäljningssiffrorna så var det grymt underhypeat.

Folk vill hellre köpa hjärnlösa shooters med små blåa monster som låter som hundvalpar...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Definitivt underhypat, Uncharted 2 förtjänar all praise och Uncharted 3 bli förmodligen minst lika bra, ettan var bra men inte i närheten av tvåan.

1
Skriv svar