CoD: Black Ops uppdaterat

Robot
CoD: Black Ops uppdaterat

Multiplayerbekymmer åtgärdade i PS3- och 360-versionerna; separat pc-patch att vänta nästa vecka.

#nyhetstips, #call-of-duty-black-ops


Medlem
CoD: Black Ops uppdaterat

ingen aku nerf? nåja

Medlem

När kommer uppdateringen till PC ?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Hmm va dom än gjorde så blev Black Ops ospelbart igår efter patchen.. 9/10 matcher slutatde hela tiden med "lost connection" osv..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Jesper1230:

När kommer uppdateringen till PC ?

Här är deras Twitter för PC-dev. patchen ska komma under veckan verkar det som.
http://twitter.com/pcdev

Här listan över deras fixar
http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=71&t=313146

Hoppas verkligen det löser hackandet i spelet. Jag har inte spelat mer än ca 2 timmar sen det släpptes trots att jag köpte det samma dag som det kom

Mvh Milky


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Ingen som märkte "Utöver det införs en del nya funktioner, exempelvis möjlighet att spela lokalt splitscreen mot bottar"? .___.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Patchen har gjort att BO går knappt att spela! Treyarch och Activision struntar fullständigt i PS3 spelarna...

Medlem

Risigare MP än blops på PS3 får man ju leta efter...längtar till BFBC2 Vietnam och lite hederligt lagspel.

Medlem

Efter uppdateringen låser sig ps3an mycket mer, har inte spelat en enda match utan connection lost eller att ps3an låser sig före.

Sen hittas knappt inga matcher heller, skituppdatering.

Medlem
Skrivet av tekanna:

Risigare MP än blops på PS3 får man ju leta efter...längtar till BFBC2 Vietnam och lite hederligt lagspel.

Varför är Blops så kass till ps3?


signatur

Game long and prosper

Får mitt spel till PC imorgon, så det verkar bäst att vänta på patchen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Själv har jag inte spelat mitt på PC på några veckor nu och kommer heller inte göra fören dom gör spelet spelbart. Hade det varit möjligt hade jag gett tillbaka spelet och lagt mina pengar på någonting som inte är motsvarande en tidig beta.

Så jag skrattar när jag läser "Patchen har gjort att BO går knappt att spela! Treyarch och Activision struntar fullständigt i PS3 spelarna..."
Det är inte PS3 spelarna dom struntar i, det är alla sina kunder dom skiter helt fullständigt i.

Medlem

Allt prat om att dom skiter i PC, PS3 och 360 är ju bara skit snack klart dom bryr sig dom försöker väl hela tiden med att fixa alla problem sluta klaga ingen bryr sig längre vänta och se eller sluta spela om ni tycker det laggar för mycket. Tycker själv att det är ett underbart spel och bryr mig inte så mycket om det kommer ett par små laggar då och då.


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

När kommer en ny patch? Allt blev MYCKET sämre igår efter patchen!

Medlem

@ingen aning det är inte aku som e overpowered det e grip som är de enligt mig

Medlem

Fixa PC också, det är ju ospelbart sen patchen för någon vecka sen...


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Huh, efter PS3 patchen så blev det värre.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Quake-konnässsör

När ska de fixa så att man kan köra "med" sina vänner på black ops istället för emot hela tiden?! I Modern Warfare kunde man iaf göra så. Varför inte lägga in det i detta också?

Medlem

Att dom inte fixar fpsdropsen på ps3 versionen. Grymt störande i allmänhet! plus att det låser sig förbannat mycket. Det har gått ett bra tag och dom åtgärdar inte buggar osv. Fallout new vegas skaparna fixade fpsdropsen direkt när folk klagade. FY SKÄMS!

Moderator | Testpilot

Det är patchat till PC nu också!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det hjälpte ju otroligt mycket, tror jag fick 4 disconnects på rad idag när jag skulle köra HQ ..

1
Skriv svar