Mer om Guillermo del Toros skräcktrilogi

Robot
Mer om Guillermo del Toros skräcktrilogi

Pans Labyrint-regissören vill ta spelarna till en plats de aldrig sett förut. Och förhoppningsvis få oss att skita i byxan.

#insane, #volition, #thq, #saints-row


Medlem
Mer om Guillermo del Toros skräcktrilogi

Jaha, detta verkar bli spännande. Hoppas bara man verkligen kommer skita på sig när man spelar det!

Medlem

Riktigt nice teaser, kanske inte säger nått om spelet, men det brukar dom ju aldrig göra. Hur som helst ändå riktigt nice.

Medlem

Första gången jag hörde tala om detta spelet, trodde jag först att det handlade om en uppföljare till världens genom tiderna bästa bilspel - Insane (eller 1nsane). Men jag kan väl sluta hoppas på det nu, när herr Toro lagt vantarna på namnet


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Hoppas det blir mer psykologisk skräck i inSANE än vad det är i de flesta skräckspel. Inte bara springa runt i en mörk korridor och skjuta på "läskiga" monster. Hopppas spelet blir helt jävla sinnesjukt SIlent Hill börjar bli too old för min del


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kul att behöva vänta till 2013 bara...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Vore trevligt om de verkligen får till det, känns som att det är få äkta skräckspel nuförtiden. Varav Amnesia är ett av de bästa enligt mig ^^
Dock så är ju 3 ett tag... Men men, det betyder att de iaf lägger ner ordentligt med tid på det så borde gå att få till något bra då

Medlem

Hoppas det blir co-op... jag vågar inte spela skräckspel utan coop

Medlem

Återstår att se om det kan slå Amnesia

Medlem

Skall bli intressant om han kan skapa ett bra spel (förutom att vara bra på film).


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar