Star Wars: The Old Republic

Robot
Star Wars: The Old Republic

Förra veckan släpptes Cataclysm och genrens starke man tycks ohotad. Men efter att ha spelat de sex första timmarna av The Old Republic är vi inte alls lika säkra på att framtiden enbart stavas WoW.

#world-of-warcraft, #super-mario-64, #half-life-2, #star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
Star Wars: The Old Republic

Låter helt klart lovande, och om det inte vore för att jag är emot månadskostnad och därav kommer hålla mig till gw2 när det släpps så vore det här något som jag helt klart skulle kolla upp. Trots att jag inte sett en enda star wars film xD

Medlem
Skrivet av Posuic:

Låter helt klart lovande, och om det inte vore för att jag är emot månadskostnad och därav kommer hålla mig till gw2 när det släpps så vore det här något som jag helt klart skulle kolla upp. Trots att jag inte sett en enda star wars film xD

Inte för att vara taskig eller nått men hur kan man finnas i denna värld utan att ha sett NÅGON star wars film. Det är ju nästan ett måste här i livet.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Skribent

Skäms!
Se omedelbart till att se de tre första filmerna (episode IV, V o VI). De tre andra kan du strunta i.

Medlem

OHFYFAN vad jag blev tagg på detta nu. Jag har varit PISSRÄDD rakt igenom att detta spel skulle bli en flopp men nu finns det alltså hopp! Tack FZ:a. För någon som inte orkar googla, när är release?


signatur

Have a good time!

Medlem

Är det den nu mera julkalenderkända praktikant-Fredrik som skrivit? Bra jobbat, intressant och underhållande artikel! The Old Republic är ett MMO som jag verkligen ska testa på!

Medlem

Kul att det låter så positivt!

Medlem

mycket bra och saklig artikel.. är inte det minsta intresserad av spelet i sig men artikeln var mycket bra och inte alls så fanboy skadad som dina kollegors diton


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

kommer testa är bioware fan


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Gött med lite possitiv credd som alla säger..
Har oxå varit skeptisk.. får bara hoppas att det håller hela vägen

Medlem

Får instämma på att det var en riktigt bra förhandstitt!
Blev riktigt uppspelt och inga spoilers. Göttans!


signatur

Have a good time!

Medlem

Tack så hemsk mycket för att du försöker hålla dig objektiv gentemot spelet, gillade recensionen och hoppas att du får i framtiden fortsätter recensera mmorpgn.

Medlem
Medlem
Medlem

Förvånad, har ju sett helt värdelöst ut i gameplay-filmer.

EDIT: För att summera, SW:TOR = WoW med röstskådisar. Eller?

Medlem

fy fan vad jag längtar till detta.. skönt att cataclysm var ett väldigt bra expansion pack, nu har jag ju i alla fall något att nöta tills detta kommer ut.. ÅH STAR WARS

STAR WARS

STAR WARS

i luuuv it


signatur

Suup homie

Medlem

Bra skrivet längtan är stor

Medlem

Jag är skeptisk. Att temat star wars kommer tilltala mitt inre som stort fan är en sak men att de verkar fortsätta grind och "likartade uppdrag" är ingen kul, förväntande nyhet. Det kommer att prövas dock.

Inaktiv

Tveksamt om jag "tror" på FZ här.

Gameplay filmerna har sett förskräckliga ut!

Däremot är spelet bara ett steg: att hålla en balans, nya patchar och servrarna igång är nästa steg som jag tvekar om LA/EA/Bioware klarar av.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Verkar förjävligt, men det var väl knappast oväntat.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

kul att det värkar bra för star wars fan och därför komemr jag itne spela detta spel heller.
det posetivaste för mig komemr vara att det komemr ett spel till som jag komemr hata i värden


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Blir att pröva åtminstone. Sen får man se om man fastnar.

Medlem

Att man har en röd tråd att följa kan ju vara som i Age of Conan's startområde... Det var ju en grym kännsla där och funkade som i ett singleplayer spel. Det låter ju lite så här med, och kanske bara är så i starten?

Eller kanske som i Lotro där det finns en questserie med filmsekvenser och "röd tråd" och sen är resten av questarna vanliga grind och springpojke?

Ett MMO behöver mer frihet än att allt ska föja den där tråden iaf.

Både denna och Massivelys recension ingav ju iaf hopp

Medlem

Han skrev att grafiken var estetiskt tilltalande, alltså kan vi avfärda allt annat han skrev.

Moderator | Testpilot

Alla som nu klagar kan ju gärna klaga när dom testat spelet, finns ingen poäng att göra det i förhand då ingen testat det.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av morfin91:

kul att det värkar bra för star wars fan och därför komemr jag itne spela detta spel heller.
det posetivaste för mig komemr vara att det komemr ett spel till som jag komemr hata i värden

Hmm, ok.

Medlem

Lär bli att pröva det...

Medlem

Tack för förhandstitten, jag kommer nog beställa spelet pga denna.

Inaktiv

Dingade precis 85 men fin recension!

Medlem

Känns svårt att ta det här seriöst när det kommer från samma person som ville utnämna Dragon age 2 till årets spel 2011. Förövrigt låter det här precis som AoC pre lvl 20 så är inte alls imponerad.

12
Skriv svar