Var är FTW!-länken i nya menyn?

Medlem
Var är FTW!-länken i nya menyn?

Som titeln säger.

Plus att en del nyhetstips och buggrapporter inte verkar gå fram(?). Nada svar i alla fall...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Har märkt detsamma, skickat in X antal bugg"rapporter" men ingen bekräftelse på att dem har tittat på det.

Eller jo EN gång samtidigt som hårdvarubytet skedde hos FZ.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

WTF ja... den delen av sidan har jag helt glömt bort sen design uppgraderingen. Konstigt då jag klickade en hel del på den innan.

Redaktör

WTF fick maka på sig när den nya layouten lanserades i somras. Det är hela tiden en avvägning av vilket material som ska lyftas fram och vilket som måste stå tillbaka, allt får inte plats överst. Men WTF nås via "Titta"-menyn och på direktlänk fz.se/wtf.

Nyhetstips och buggrapporter når båda fram. Vi hinner dessvärre inte svara på allt, men allt tas under beaktande.


signatur
Medlem

Nu var det inte WTF!? (What The F*k) som jag menade, utan FTW (For The Win), avdelningen med webbspel.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Frilansare

conthox - FTW går in under samma svar som Tomas gav ovan.

Medlem

Hmm. Du menar direktlänken då eller? För jag kan bara se FZ Play, WTF och Bilder i den menyn.

Tack för svar btw.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

FTW fick maka på sig när vi lanserade nya layouten. Sektionen är helt enkelt bortplockad. WTF däremot finns, som sagts tidigare, fortfarande under "Titta" i menyn.

Medlem

Ok, tack.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Annars så finns den ju fortfarande här: http://win.fz.se/


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Jo, jag vet Lite omständigt bara. (Kan iofs ha ett extra bokmärke för den med men...)

Sedan så finns den inte längre i den gamla designen (menyn), fasar ni bort den? :/


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jo, jag vet Lite omständigt bara. (Kan iofs ha ett extra bokmärke för den med men...)

Sedan så finns den inte längre i den gamla designen (menyn), fasar ni bort den? :/

Precis. Den fasas bort. Att den fortfarande går att nå är bara en miss i bytet till nya layouten.

1
Skriv svar