Deus Ex: Human Revolution försenas

Robot
Deus Ex: Human Revolution försenas

Förväntar du dig att Deus Ex: Human Revolution ska släppas innan april nästa år? Då får vi be dig att tänka om.

#deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Deus Ex: Human Revolution försenas

HÄRLIGT att de lägger ner tid på att skapa ett "COMPLETE"-spel, något som vissa andra har misslyckats totalt med! Vad är meningen med att släppa fallout: New vegas, samt Call of duty; Black ops när de inte är helt färdiga? Varför inte bara lägga ner lite extra tid för att göra spelet BÄTTRE? En försening klarar jag av, men jag klarar inte av att spela "halvfärdiga" spel. Skam! Bra jobbat Square Enix!

Medlem
Skrivet av a10388:

HÄRLIGT att de lägger ner tid på att skapa ett "COMPLETE"-spel, något som vissa andra har misslyckats totalt med! Vad är meningen med att släppa fallout: New vegas, samt Call of duty; Black ops när de inte är helt färdiga? Varför inte bara lägga ner lite extra tid för att göra spelet BÄTTRE? En försening klarar jag av, men jag klarar inte av att spela "halvfärdiga" spel. Skam! Bra jobbat Square Enix!

Det kan tyvärr ha med ekonomin att göra också... förhoppningsvis höjs kvalitén ändå!
http://www.joystiq.com/2010/12/16/deus-ex-human-revolution-pu...

Medlem

FFFFFUUUUUUUU


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Kanske de kan passa på att flytta handlingen minst 100 år framåt. 2027 känns ju inte så sciencefiction 2010. Hoppas innerligen att spelet färdigt blir lika bra som originalet och om det måste ta ett extra år, så är det väl ingen panik. Hoppas kan man ju alltid...

Medlem

Bra! Lite finputs skadar ju inte!

Medlem

känns lite blade runner över det hela, vilket är rikitgt fett

Its OK... Finish it and do it good!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Undrar om spelet har varit för svårt i QA för speltestarna att förstå sig på a la Bioshock? Nu hinner man göra det mer "mainstream"..

Medlem

Synd....Men egentligen stör det inte så mycket för att det kommer så mycket andra spel under första kvartalet att man kommer att ha händerna fulla ändå.

Medlem

F*n, nu måste man vänta ännu längre på nästa års bästa spel, bara det inte släpps allt för nära inpå Mass Effect 3 för då blir det kris!

Medlem

Bra,,, putsa putsa putsa putsa denna diamant till perfektion


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Sillage:

Bra,,, putsa putsa putsa putsa denna diamant till perfektion

Ja absolut, men den där officiella 5minuters trailern / spelets intro lyckades ju göra så att habegäret nått kritiska nivåer och att senarelägga lanseringen skapar svåra abstinensbesvär

Medlem
Skrivet av a10388:

HÄRLIGT att de lägger ner tid på att skapa ett "COMPLETE"-spel, något som vissa andra har misslyckats totalt med! Vad är meningen med att släppa fallout: New vegas, samt Call of duty; Black ops när de inte är helt färdiga? Varför inte bara lägga ner lite extra tid för att göra spelet BÄTTRE? En försening klarar jag av, men jag klarar inte av att spela "halvfärdiga" spel. Skam! Bra jobbat Square Enix!

Nu ska vi inte vara överdrivet förhoppningsfulla. Kolla på GT5, det skulle "finputsas".

Alla sådana här förseningar är bara äckliga.
När ska utvecklarna lära sig att det inte är någon mening med att sätta releasedatum förrän spelen är färdiga?

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Medlem

Oj, härligt! dom kanske insåg att dom höll på att utveckla någon generisk konsollskit som 99% av alla andra...
I like!

Medlem

Ni är ju fan bra koko om ni tror att spelet kommer förändras radikalt på några månader. Det handlar naturligtvis bara om optimering och marknadsföring.

Inaktiv

Tråkigt som fan att spelet försenas, men jag förstår dem. Skitbra gjort av Square Enix.

Jag googlade runt lite på [h+]^3 och det kom upp en massa om transhumanism etc. Men när jag väl såg det tänkte jag på Tritium [h]^3 (radioaktivt väte för de som inte vet). Det slog mig sedan med alla referenser på ikaros och även den stora anläggningen i slutet att det kanske handlar om att de skapat fusion med Tritium (även om det kanske inte är optimalt egentligen). bara jag?


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av zappmeharder:

...Hoppas innerligen att spelet färdigt blir lika bra som originalet och om det måste ta ett extra år, så är det väl ingen panik. Hoppas kan man ju alltid...

Om det skulle bli LIKA bra som originalet var, så kan jag vänta mycket längre än ett år!!

1
Skriv svar