Julkalendern, lucka 16 - Den längsta luckan

Robot
Julkalendern, lucka 16 - Den längsta luckan

Det pratas spel. Rollspel. Massor av rollspel, i hela den sextonde luckan.


Medlem
Julkalendern, lucka 16 - Den längsta luckan

Va han kunde då


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Skön arbetsplats måste jag säga

Medlem

Yagrum Bagarn heter han. Och han är the last of the Dwemer. Dwemer. Och det är den vänstra stigen som går norrut där en Bosmer ramlar ner från skyn och tappar scroll of icarian flight. Inte stigen mot stiltstridern. Jag kan fortsätta men det tänker jag inte göra. Även om hans minne svackar är svärd min nya FZ hjälte. Morowind var otroligt bra.

Dra iväg Skyrim så långt från Oblivion det bara går. Det förstörde ju hela serien.

Medlem

Aes Sedai ja =P

Medlem

Intressant att få Skyrim motor nyheten bekräftad i julkalendern, fortsätt gärna med sånt här i framtida luckor! Svärd och jag har inte allt för olika åsikter om TES serien Hoppas Skyrim blir som Morrowind, då kommer det bli grymt


signatur

Game long and prosper

OML
Medlem

Mer mot morrowind med skyrim, då blir jag lycklig.

Medlem

Vilket knullrufs Jakob har

Redaktör
Skrivet av Karelazi:

Vilket knullrufs Jakob har

Hört på redaktionen: "Knappast!"


signatur
Medlem

Mitt favorit minne från Morrowind är precis när man lämnar Seyda Neen (hamnbyn) och precis kommer till Balmora (första staden) oavsett om man går eller tar stridern. Vet inte varför men just där fylls jag av tillfredsställelse


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem

väldigt trevligt borta hos er. Väldigt skön o rolig stämning.

Medlem

ja de verkar ha väldig skoj på jobbet!

Minnen från Elderscolls ja, Bloodmoon hade massor av mys, hehe och Morag Thong Guildet i Morrowind... lol


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Morrowind var och är det bästa spelet i Elder Scrolls serien. Därför blev denna "lucka" den bästa för att ni pratade om det. Tummen upp!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
AW8
Medlem

Grym lucka, ha gärna med lite mer spelnyheter och spelnostalgi i framtida luckor!

Hoppas också att Skyrim blir mer som Morrowind än Oblivion. Alla fiender levlar med dig och simpla banditer börjar bära olagliga och sällsynta Dwemer armor och vapen när du uppnått en viss level? Nej tack!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av AW8:

Grym lucka, ha gärna med lite mer spelnyheter och spelnostalgi i framtida luckor!

Hoppas också att Skyrim blir mer som Morrowind än Oblivion. Alla fiender levlar med dig och simpla banditer börjar bära olagliga och sällsynta Dwemer armor och vapen när du uppnått en viss level? Nej tack!

Precis!
Tur att det fanns moddar även till Oblivion, trots att det var något "konsollskadat".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar