Tre lasersabelssvingande filmklipp från The Old Republic

Robot
Tre lasersabelssvingande filmklipp från The Old Republic

Om ni inte kan få nog av Star Wars: The Old Republic kommer här ytterligare tre fullmatade filmklipp med blixtrande ljussabelsdueller.

#star-wars-the-old-republic


Medlem
Tre lasersabelssvingande filmklipp från The Old Republic

Ehh..

Medlem
Medlem

Är snubben i den sista filmen en ork eller?

Medlem

Ge mig nu!


signatur

FUBAR

zsm
Medlem

Fortfarande inte imponerande. Bioware får ljussablar och strider att se astråkiga ut.

Medlem

Ser ut att bli årets flopp.

Medlem

Var det ett skämt? Det här spelet ser ju sjukt lovande ut och ett av de bästa spelen på åratal...

Inaktiv

Någon annan som lade märke till att de enbart nästan visade "scriptade events" - och bara några sekunders "riktigt spel".


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tpiom:

Någon annan som lade märke till att de enbart nästan visade "scriptade events" - och bara några sekunders "riktigt spel".

Allt som händer i filmerna är ju sådant dem vill visa. Sin story telling som gör detta mmo unikt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser fantastiskt ut. Jag litar på att Bioware vet vad dom gör. Det verkar så ju mer man får reda på om spelet.

Inaktiv

Detta MMO ser extremt stelt och tråkigt ut. Kommer självklart köpa och testa det. Men bara för att det är Star Wars. Tror mer på Guild Wars 2 och WAR 40k Millennium.

Vill dock alldra helst se ett nytt MMO baserat på Star Wars Galaxies konceptet.

Medlem

Detta ser hur kul ut som helst! Ju mer gameplay jag ser desto mer övertygad blir jag att detta kommer kännas som ett MMO med årsmodell 2011, istället för en blek kopia av WoW etc. Allt det jag sett hittills känns väldigt modernt och fräscht samtidigt som man känner igen mycket av grunderna från andra spel. Dom som förväntar sig att Bioware ska "återuppfinna hjulet" och släppa ett onlinespel totalt olikt allt annat ska nog se sig om efter andra MMO-spel.

zsm
Medlem
Skrivet av jo_fo:

Detta ser hur kul ut som helst! Ju mer gameplay jag ser desto mer övertygad blir jag att detta kommer kännas som ett MMO med årsmodell 2011, istället för en blek kopia av WoW etc. Allt det jag sett hittills känns väldigt modernt och fräscht samtidigt som man känner igen mycket av grunderna från andra spel. Dom som förväntar sig att Bioware ska "återuppfinna hjulet" och släppa ett onlinespel totalt olikt allt annat ska nog se sig om efter andra MMO-spel.

Du borde kolla upp vad uttrycket "to reinvent the wheel" egentligen betyder, för du har fått det lite om bakfoten

Medlem
Skrivet av zsm:
Skrivet av jo_fo:

Detta ser hur kul ut som helst! Ju mer gameplay jag ser desto mer övertygad blir jag att detta kommer kännas som ett MMO med årsmodell 2011, istället för en blek kopia av WoW etc. Allt det jag sett hittills känns väldigt modernt och fräscht samtidigt som man känner igen mycket av grunderna från andra spel. Dom som förväntar sig att Bioware ska "återuppfinna hjulet" och släppa ett onlinespel totalt olikt allt annat ska nog se sig om efter andra MMO-spel.

Du borde kolla upp vad uttrycket "to reinvent the wheel" egentligen betyder, för du har fått det lite om bakfoten

Sant, my bad! Men jag tror poängen gick fram ändå

Medlem

Ser mycket lovande ut. Håller med Thanamauil... bioware kan rollspel.

Medlem

Ser verkligen bra ut. Finns en ny film på gametrailers där man får se lite space combat ser grymt skoj ut!

Medlem

Bra eller dåligt... Kommer utan tvekan testa det iaf..

1
Skriv svar