Robot
Killzone 3

Hårda soldater, hårdare fiender och diamanthårda strider. Vi krigar i Killzone 3, ett av nästa års bästa actionspel.

#killzone-3, #killzone-2, #guerilla


Medlem
Killzone 3

Hur var kontrollen? Den var det största problemet i killzone 2 enligt mig. Spelet var asgrymt förutom att kontrollen kändes seg och allmänt svårhanterlig. Trots många timmar spelade kändes det alltid som en utmaning att snabbt sikta där man ville.

Medlem

Kontrollen i KZ2 tilltalar mej inte på något bra sätt alls. Jag vill ha en directinput utan några som helst effekter.

Medlem

Eh skärpning kz2 kontroller var perfa om man inte gillare finns d 1000 andra fps er å välja på tycker att d ska vara lite skillnad på spelen alla kan inte vara cs kopior.

Medlem

Skäpning alla spel kan inte vara cs kopior vill ha kz3 som betan är ni anndra kan ju vällja något av dom anndra 1000 fps erna.

Medlem

Nu har jag inte spelat något av Killzone spelen men vad har kontrollerna något med "CS-kopior" att göra? o_O

...och välkommen till FZ?

Moderator | Testpilot

Aldrig något som tilltalat mig..


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det lilla som var spelbart på gamex(och mp-betan på psn) känns helt ok. Kontrollen ger en känsla av tyngd som är lite småtrevlig, ska man ändå sitta med ett spakmonster i händerna så är det trivsamt att siktet inte är helt fladdrigt.

Skägg.
10 Chambers

Jag hade inga problem med kontrollerna, inte ens bär jag spelade multiplayer det krävs lite snabbare rörelser.


signatur
Medlem

Fps + handkontroll = givet fail

Medlem

Prövade ni nått med Move?

Medlem

jag har spelat killzone 3 betan. Den var riktigt bra och kontrollen likaså. Kom en update så man kunde ändra styrningen så man kunde titta snabbare 1 vecka innan betan stängdes. Njöt av varje sekund fast det bara var 1 mapp att spela online. Jag ser verkligen fram emot att bita tag i detta hårda lir

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Fps + handkontroll = givet fail

WORD!

Skägg.
10 Chambers

Äh, det går alldeles utmärkt att lira fps med padda, ni låter nästan som quakarna som hävdade att endast tangentbord var the shit när musen började intåg.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Äh, det går alldeles utmärkt att lira fps med padda, ni låter nästan som quakarna som hävdade att endast tangentbord var the shit när musen började intåg.

Använder folk inte page up och down längre? Man måste ju damma av kulan hela tiden när man använder möss.

Avstängd
Skrivet av spiken:

Äh, det går alldeles utmärkt att lira fps med padda, ni låter nästan som quakarna som hävdade att endast tangentbord var the shit när musen började intåg.

Så sant!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Maltek:
Skrivet av spiken:

Äh, det går alldeles utmärkt att lira fps med padda, ni låter nästan som quakarna som hävdade att endast tangentbord var the shit när musen började intåg.

Använder folk inte page up och down längre? Man måste ju damma av kulan hela tiden när man använder möss.

Eller hur!


signatur
Medlem

Haha, old school Quakare måste verkligen älska dagens spelmöss i så fall


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ok men man använder ju laser(t musen) idag trodde jag? Kör inte fpser på datorn endå där kör jag mindre mines krävande spel för jag har fått nog med d. Allti är de något fel om d inte är grafiken så är d ljud kortet som inte vill. så jag kör sånt på ps3an föredrar fpser som kz2 å bc2. tar t baka d där om cs men jag blir så iri när folk vill ändra saker som jag inte håller me om.

Medlem

Fortsätt ni att låtsas, vi andra riktiga gamers vet att FPS på konsoll är och förblir lika bra som Lady Gaga på scen.

Medlem

Läste någon stans att dom putsat till kontrollerna.

Medlem

Om nu fps på konsol är fail så är väl Killzone på pc minst lika fail eller? Inget pc gamers kommer se röken av så varför bryr ni er så dant om det?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Snygg design...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

varför har de t-shirts på sig?

1
Skriv svar