Battlefield Bad Company 2: Vietnam

Robot
Battlefield Bad Company 2: Vietnam

Bad Company 2 är bra så mer av samma vara borde rent logiskt bli bättre. Inte när Dice serverar för lite förstörelse med sina bombastiska Vietnam-toner.

#battlefield-bad-company-2-vietnam, #battlefield-bad-company-2, #battlefield-2, #battlefield-vietnam, #battlefield-bad-company, #dice


Medlem
Battlefield Bad Company 2: Vietnam

Bra recension, kort och konsist.. dock kunde ni gett det ett minus fyra och jag hade fortfarande köpt det!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Någon som vet om man kan preloada detta lir genom eas DL INNAN lördag? Jag har köpt det, min likväl så säger downloadprogrammet att jag inte har några köpta program... Sjukt irriterande då dem skriver i mailet om att man ska kunna preloada.

Medlem

Vad är det för tillbakagång som anses vara negativt? Tycker inte det riktigt framgår i texten. Följande mening bör nog ändras med... "Trots att slagfältsklockan har skruvats tillbaka över 40 år och vi ser nytillskott i både arsenalen och fordonsparken känns det därför inte så fräscht. " Vad är det inte som känns fräscht? xD

Medlem

Son I am dissapoint.

men har en fråga, bevarade dom musiken i fordonen?, för det var en sak som jag älskade.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Son I am dissapoint.

men har en fråga, bevarade dom musiken i fordonen?, för det var en sak som jag älskade.

Men herregud, kan du läsa recensionen innan du ställer frågor?


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

Kan man själv starta skogsbränder? Eller sätta eld på någonting så att det brinner och sprider sig?

Medlem
Skrivet av sam_s:
Skrivet av Godofcheese:

Son I am dissapoint.

men har en fråga, bevarade dom musiken i fordonen?, för det var en sak som jag älskade.

Men herregud, kan du läsa recensionen innan du ställer frågor?

tyckte att jag läste den, men läste inget om det precis, så, va en god människa och berätta? ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jag tycker det är en bra grej att det inte finns lika mycket att förstöra i Vietnam, då är det väl mer öppna ytor? Jag är rätt sugen på lite mer öppna ytor, när man blir trött på det så hoppar man in till vanliga BC2 menyn

Du borde gett ett stort grönt + för menybytet. Dvs att man går in i Vietnam genom ett enkelt klick istället för att Vietnam och BC2 servrarna hamnar i samma meny, det hade varit riktigt jäkla stökigt. Eller att man skulle vara tvungen att stänga av BC2 och starta Vietnam. Var man inte tvungen att göra så med BF2 expansionerna?


signatur

Game long and prosper

Moderator | Testpilot

Jobbar du så här sent?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av sam_s:
Skrivet av Godofcheese:

Son I am dissapoint.

men har en fråga, bevarade dom musiken i fordonen?, för det var en sak som jag älskade.

Men herregud, kan du läsa recensionen innan du ställer frågor?

tyckte att jag läste den, men läste inget om det precis, så, va en god människa och berätta? ^^

"Det mest frekventa önskemålet från spelarna vad det gäller Vietnam-expansionen till Battlefield: Bad Company 2 är att kunna spela Ride of the Valkyries i helikoptern medan de grova kulsprutorna sprider död. Och du kan vara lugn, de flesta fordon är utrustade med radio som kan skvala toner medan du går bärsärk. "

De två första meningarna. Är du analfabet?

Stadsbanorna var de sämsta i BF: Vietnam så jag lär uppskatta denna korta expansion. Givet köp sedan det utannonserades, även om det inte är prisvärt någonstans.

Medlem

som vanligt att dom testar på konsoll jag tycker de är stor skilnad på konsoll och pc såklart är pc bäst tycker jag. jag tro absolut attt detta är as grymt på pc

Medlem

vadå för lite förstörelse? spelet går väl inte ut på att förstöra så mycket som möjligt? visst, jag fattar att det är coolt med frostbite, men huvudsaken är ju att man ska ha kul, och det ser jävligt roligt ut

eak
Medlem

Alltså kan ni lägga upp en film som visar vad som går och inte går att förstöra. För enligt recensionen låter det helt värdelöst men ingen beskrivning ges på hur förstörelsen är förändrad mot BC2.
Det här känns ju avgörande för om jag ska skaffa expansionen eller ej. Då vill jag och säkert många andra ha en genomgående beskrivning på vad som hänt med förstörelsen. Då jag också tycker att det är en av de bästa funktionerna i BC2

Medlem
Skrivet av eak:

Alltså kan ni lägga upp en film som visar vad som går och inte går att förstöra. För enligt recensionen låter det helt värdelöst men ingen beskrivning ges på hur förstörelsen är förändrad mot BC2.
Det här känns ju avgörande för om jag ska skaffa expansionen eller ej. Då vill jag och säkert många andra ha en genomgående beskrivning på vad som hänt med förstörelsen. Då jag också tycker att det är en av de bästa funktionerna i BC2

Håller med eak, kan ni lägga upp en sån video asap så vore det trevligt. 8)

Medlem
Skrivet av Gascogne:
Skrivet av eak:

Alltså kan ni lägga upp en film som visar vad som går och inte går att förstöra. För enligt recensionen låter det helt värdelöst men ingen beskrivning ges på hur förstörelsen är förändrad mot BC2.
Det här känns ju avgörande för om jag ska skaffa expansionen eller ej. Då vill jag och säkert många andra ha en genomgående beskrivning på vad som hänt med förstörelsen. Då jag också tycker att det är en av de bästa funktionerna i BC2

Håller med eak, kan ni lägga upp en sån video asap så vore det trevligt. 8)

Jag tror han menar att det är för lite hus o hyddor att förstöra. Inte att det inte går att förstöra saker på samma sätt som tidigare. T.ex det kanske är 4 små trähyddor på en bana och de kommer ju inte överleva mer än nån minut in i rundan sen finns det bara träd kvar att förstöra. Så uppfattade jag det iaf men jag kan ha fel.

Medlem

Hm skumt enligt officiel info så ska alla 4 lägen från BC2 ingå ju, trist att dom skriver sånt som inte stämmer då.

All four multiplayer game modes from Battlefield: Bad Company 2, including the genre-defining Conquest Mode, will be playable in Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. The expansion is integrated with the full game persistence, so no matter what theatre of war you participate in, you will continue to level up your soldier as usual.

Medlem
Medlem

För mej är förstörelsen bara ett +. Måste köpa 150 är d värt. För dom som saknar yta så finns ju heavy metal banan nu ricktigt nice sniper å fordons bana.

eak
Medlem

Heavy metal. Banan då hälften av spelarna på varje server lämnar.

Medlem

Oj inte när jag spelat. Tycker att d e lite snålt att dom inte har rush(ps3) läge på den men d kommer nog.

Medlem

Oj d har jag inte märkt d har bara varit bra me folk(ps3)för mej. Tråkit att det(Heavy metal) inte finns i rush läget bara men d kommer nog sen i ett map pack som vanligt...........

Inaktiv
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av sam_s:
Skrivet av Godofcheese:

Son I am dissapoint.

men har en fråga, bevarade dom musiken i fordonen?, för det var en sak som jag älskade.

Men herregud, kan du läsa recensionen innan du ställer frågor?

tyckte att jag läste den, men läste inget om det precis, så, va en god människa och berätta? ^^

"Det mest frekventa önskemålet från spelarna vad det gäller Vietnam-expansionen till Battlefield: Bad Company 2 är att kunna spela Ride of the Valkyries i helikoptern medan de grova kulsprutorna sprider död. Och du kan vara lugn, de flesta fordon är utrustade med radio som kan skvala toner medan du går bärsärk. "

De två första meningarna. Är du analfabet?

Är du så mobbad i ditt verkliga liv så att du måste hävda dig med tangentbordet? Lär dig att tala till människor med respekt.

Detta var inget roligt betyg, vi får väl se hur man själv uppskattar förändringarna som har gjorts.

eak
Medlem
Skrivet av Alienshade:

Oj d har jag inte märkt d har bara varit bra me folk(ps3)för mej. Tråkit att det(Heavy metal) inte finns i rush läget bara men d kommer nog sen i ett map pack som vanligt...........

Jag spelar på PC. Det är väl inte alltid det händer men det brukar bli så att många väljer att sluta spela när just den banan kommer. För det blir ju typ bara snipers och enginers på den och det blir rätt händelselöst när banan är såpas stor. Springa i 2minuter varje gång man dör är rätt tråkigt, enligt mig.

Medlem
Skrivet av pewpew:

vadå för lite förstörelse? spelet går väl inte ut på att förstöra så mycket som möjligt? visst, jag fattar att det är coolt med frostbite, men huvudsaken är ju att man ska ha kul, och det ser jävligt roligt ut

This. :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av swdrdz:

Någon som vet om man kan preloada detta lir genom eas DL INNAN lördag? Jag har köpt det, min likväl så säger downloadprogrammet att jag inte har några köpta program... Sjukt irriterande då dem skriver i mailet om att man ska kunna preloada.

Alla filerna som behövs för Vietnam följde med i senaste patchen. Om du har den så är det bara att vänta till midnatt, ifall det nu blir upplåst just då.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Son I am dissapoint.

disappointed.

Spelet fick 9.5 på ign. Frågan är vem man ska tro på

Nåja, alltid bättre att avgöra själva. Jag ser riktigt mycket fram emot att börja lira det på måndag! Hoppas jag ser fler FZ:are på slagfältet!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser fram emot detta spel, eldkastare här kommer jag!


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av eak:
Skrivet av Alienshade:

Oj d har jag inte märkt d har bara varit bra me folk(ps3)för mej. Tråkit att det(Heavy metal) inte finns i rush läget bara men d kommer nog sen i ett map pack som vanligt...........

Jag spelar på PC. Det är väl inte alltid det händer men det brukar bli så att många väljer att sluta spela när just den banan kommer. För det blir ju typ bara snipers och enginers på den och det blir rätt händelselöst när banan är såpas stor. Springa i 2minuter varje gång man dör är rätt tråkigt, enligt mig.

Inte behöver man springa 2 minuter varje gång man dör om man spelar med 3 polare i squad. Då finns det oftast ngn att spawna på men spelar du med randoms kan jag förstå att får kassa ställen att spawna på t.ex. en buske 10 mil uppe på ett berg där ngn i din squad sitter och snajpar

Dessutom springer man inte särskilt mycket på Heavy Metal, majoriteten av tiden sitter man i ngt fordon.

Medlem

Waaah! vietnam pew pew!! blir ett köp...20kr på kontot...får nog springa iväg o panta burkar så jag har råd...köp är ett måste ^_^

får nog installera battlefield: vietnam igen för att värma upp


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

12
Skriv svar