De 5 mest önskade julklappsspelen

Robot
De 5 mest önskade julklappsspelen

Vilka spel önskar du dig allra mest till jul? Här är sammanställningen av de fem mest önskade speljulklapparna bland er läsare.

#infinity-ward, #treyarch, #call-of-duty-black-ops, #obidian-entertainment, #fallout-3, #world-of-warcraft, #gran-turismo-5


Redaktör
Ponny
De 5 mest önskade julklappsspelen

God smak ni har *pekar på nummer ett* - det måste sägas.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

GT5

"Men självklart är kvantitet detsamma och kvalitet och..." Erh...va?

Medlem

Enligt säkra källor (tomten) så kommer det ligga ett stycke Assassin's Creed brotherhood till mig under granen i jul


signatur

woop woop

Medlem

Jag önskar mig främst Uncharted 1 och 2 till ps3


signatur

Game long and prosper

Medlem

finns det folk som önskar sig black ops?


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

tror inte folk önskar sig black ops. jag tror dom har det och tycker det här var som en tävling och rösta på sitt "favorit" spel

Medlem

Mycket bra spel; gillar alla förutom Black Ops vilket jag inte kan säga något om egentligen eftersom jag aldrig testat det.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag har inte köpt Black Ops.. Har dock Ac Brotherhood... önskar mig dock Black Ops... Ni som har black ops hoppas jag har det till 360 o inte ps3


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Webhallen har ass creed som jullucka idag fredag, 299 till 360n.

Inaktiv

New Vegas!

Skrivet av Muthoz:

Jag har inte köpt Black Ops.. Har dock Ac Brotherhood... önskar mig dock Black Ops... Ni som har black ops hoppas jag har det till 360 o inte ps3

Wat?


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Black Ops är mycket underhållande, blev bra efter uppdateringen också. Gran Turismo 5 blev inte så bra som man hoppats dock.

Medlem

Ni glömde Donkey Kong Country Returns. Julen är trots allt Wii's tid...

L32
Medlem

håller med. borde finnas fler wii spel.

Medlem

Alla som vill ha fyran under granen borde skämmas.

Medlem

Vill inte ha något av dom här spelen för jag har allt jag behöver....väntar på Killzone3 å Dead space2.

Medlem
Skrivet av jibbus:

Alla som vill ha fyran under granen borde skämmas.

Och du borde krypa in i ett hål och stanna där så folk slipper höra detta ständiga skit snack. (+Bonus, dina nära och kära slipper se dig:up:


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Det blir lite komiskt om man är en PC gamer och vill testa något av dessa alternativen, enda spelet som har en "demo" är Cataclysm... dvs en trial. Tydligen är det grisen i säcken som gäller nuförtiden. Hur många av er brukade komma till FZ för att leta efter nya demos?
Personligen har jag hört så mycket dåligt om Black Ops så det vet man ju inte om det funkar bra på just MIN dator, + det finns massor av fuskare i MW2 så varför skulle man köpa nästa CoD?

Medlem
Skrivet av jibbus:

Alla som vill ha fyran under granen borde skämmas.

Fick du inte inte riktig bröstmjölk som barn eller varför detta konstanta hat? Folk har olika smak. Face it!

Medlem

Men men men, Vart är Deus Ex?

Medlem

Önskar mig en beta invite till Swtor!?!?!?!?!

Medlem

Fallout New Vegas verkar fett nice men black ops är det bästa efter cod 4

Medlem
Skrivet av nissenalex:

Men men men, Vart är Deus Ex?

Ja, var är det? Med tanke på att det inte kommer släppas på ett bra tag har det egentligen inget att göra här

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av nissenalex:

Men men men, Vart är Deus Ex?

Ja, var är det? Med tanke på att det inte kommer släppas på ett bra tag har det egentligen inget att göra här

Jag menade det första Deus Ex

Medlem
Skrivet av jibbus:

Alla som vill ha fyran under granen borde skämmas.

De gör de säkert också.

1
Skriv svar