MMO-liret Rift betatestas i helgen

Medlem
Skrivet av QueloR:

Nu börjar det lukta bugg på riktigt här. Är ni helt säkra på att ni skickat iväg nycklar, kan någon som har sin lägga en kommentar?

Håller med! Skulle uppskatta en undersökning för att reda ut vad som hänt, verkar vara ett gäng som är ganska besvikna just nu och det är inte roligt!

Redaktör

Alla nycklar har skickats ut, enligt systemet. Jag ber onlineavdelningen kika på det. Det kan ju hända att det står "30 nycklar kvar" när man går in på sidan, men att de hinner ta slut innan man klickat på knappen. Men som sagt, vi kikar på det.


signatur
Redaktör

Ähum... miss av mig, jag hade satt fel datum på utdelningen. Nu ska de vara på gång hoppas jag. Ber om ursäkt för krånglet.


signatur
Medlem

Haha, klockrent.
Ser inte på det som en försening utan som en helt ny överaskning.
Tack Tompa!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Nu har den dykt upp och jag tackar så mycket för att du kollade vad problemet var och kan inte annat än bli glad när det visar sig att något gått snett

Tack för en räddad helg Tompa.

Redaktör

Det är ni som ska ha tack, jag visste inte att jag hade klantat mig. Eller "@John som det heter här på kontoret.


signatur
Medlem

Men jag fick en nyckel igår efter ca5 min eller nått... från Egmont Tidskrifter.

Men fortfarande inget om betan... fan man kanske inte fick vara med iaf.

Medlem

För er som är rejält sugna och inte fått en BETA-nyckel, Fileplanet delar ut nycklar till de som är subscribers, dvs betalar för deras extratjänster/material. Så om ni inte är det, punga ut med 120 spänn för tre månader eller vad det kan bli i SEK och hoppas det finns nycklar kvar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nu laddas även klienten hem så allt är frid och fröjd här

Medlem

Tackar för nyckeln!

Medlem
Skrivet av Jojia:

Nu laddas även klienten hem så allt är frid och fröjd här

Måste bara få fråga.. har registrerat VIP-nyckeln nu, men fattar inte hur och vart jag skall ladda ned clienten?

Medlem
Skrivet av Frgr:
Skrivet av Jojia:

Nu laddas även klienten hem så allt är frid och fröjd här

Måste bara få fråga.. har registrerat VIP-nyckeln nu, men fattar inte hur och vart jag skall ladda ned clienten?

Du väntar på att få ett mail med instruktioner eller håller ett öga på ditt konto tills du ser att du blivit aktiverad.

http://img706.imageshack.us/img706/6769/abcow.png

så ska det se ut.

Medlem

fan, trött jag blir... räkna med att få testa det.

Hur är skiten då?

Medlem

Tack, det löste sig nu hehe, man var lite ivrig!

Medlem

inte startat ännu, börjar vid 19 men jag lär inte kunna prova förens typ 21.

Men jo man var lite ivrig, satt o uppdatera min konto sida ganska ofta tills jag fick inviten, blev lite nojjig när jag läste att mail skulle skickas ut en gång om dagen med aktiveringar och tänkte att då är det nog kört för dagen tills jag kom på att det är tidiga morgon i usa och dagen knappt börjat

Medlem

Jaha, kan man få liten recension?

Medlem

Det är ett wow igentligen med inslag av "public quests" från Warhammer Online.. allt inbakat med ett relativt stort character system .

Där du väljer Cleric, Warrior, Mage, Rogue och efter du valt en av dessa får du tillgång till souls inom det "yrket". Riktigt skoj, vill du spela healer.. välj en sådan soul.. vill du va mer en buffer med lite heals, spela det.
Möjligheterna inom ditt yrke är rätt stora

Spelet har helt klart potential.. men då man bara kan leka till level 20 är det svårt att se hur endgame ser ut vilket oftast är där mmo's failar på idag.

12
Skriv svar