WOW Cataclysm

Testpilot
WOW Cataclysm

Jaha nu är det ute , expansionen! #World of Warcraft: Cataclysm
Alla tidningar o forum exploderade då spelet kom ut , jag satt och lirade #Fallout: New Vegas och försökte hålla mig undan WOW-träsket men det gick inte.

Vegas dammar numera och man flyger runt i WOW och härjar igen.

Känns rätt underbart att komma tillbaka till spelet och se hur mycket som ändrats till det bättre , gamla tråkiga areor är borta , gamla tråkiga quests är borta och många areor är helt uppsnyggade.
Kan inte se några nackdelar alls faktiskt förutom att komma in som ny spelare och inte få uppleva den här känslan av förnyelse.

Riktigt mysigt att dra en flygtur över gamla kända areor bara för att man kan flyga

Jag var ju faktiskt tvungen att köpa mig ett nytt Geforce 570 GTX kort bara för att kunna njuta av wow i bra hastighet , kände att det måste ordnas till , mina gamla Geforce 260 GTX x 2st i SLI dög inte tyckte jag , WOW är kasst att utnyttja SLI också , hade ruskigt skiftande FPS i spelet.

NACKDEL: alla mina addons är helt kajko och cp och kajko och allt måste ändras från grunden , fy faaan va jobbigt , kollade på färdiga addonpacks men finns miljoner av dem och att hitta nåt som passar verkar vara ett hästjobb det med.

Morsan ringde häromdan och behövde hjälp att handla min julklapp , så nu vet jag att jag får MOVE kontroll till min PS3 , ska bli kul o testa nåt lir med MOVE sen ...
Frågan är vasjutton för spel det finns som stödjer move som är värt o lira?

#blogg

Titel

Jag gillar ordet "areor" du använder, vilket språk är det?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Som walter, vart kommer areor ifrån? Matematik? ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Testpilot

Det är ju svengelska , kan ni inte sånt?

1
Skriv svar