Lanseringstrailer för Bad Company 2: Vietnam

Robot
Lanseringstrailer för Bad Company 2: Vietnam

Om du inte har nog med argument för att införskaffa expansionen till Bad Company 2 kommer här ytterligare ett i form av en tjusig lanseringstrailer.

#battlefield-bad-company-2


Medlem
Lanseringstrailer för Bad Company 2: Vietnam

De vet minsann hur man gör snygga filmer

Inaktiv

Fy fan vad gott det skall bli...
Här skall grillas rispuffar
God jul alla

Medlem

Grrr hade glömt hur pissig "styrningen" var på PC... Annars verkar det vara prisvärd. Det är en jävla tur man inte betalar per kula i BF. Cutscens är 100% bättre än vanilla iaf...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

nu såld


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Baxalasse, styrningen pissig på PC? FPS ska spelas på PC, men som vanligt kan inte Konsol-fanboys låta bli att grina.

Medlem

Sjuukt skön video.. Spelet äger ju så att det vore otroligt konstigt ifall videon inte ägde.

Medlem

Gillar musiken.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

I learnt my lesson from BC2. Kommer aldrig köpa en titel som innehåller "Bad Company".
"Nothing to see here. Move along"

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

I learnt my lesson from BC2. Kommer aldrig köpa en titel som innehåller "Bad Company".
"Nothing to see here. Move along"

Och detta MÅSTE såklart påpekas! Det är helt valfritt att köpa.

Medlem

D här spelet var ricktigt bra visste att d skulle vara bra men d var bättre längre sp å bättre mp en jag trodde. Köpte d inte förns i nov. (orginalet inte vietnam har d inte förns i morn om d stämmer att d ska komma t ps3 då).

Medlem

Bästa expansionen till ett spel, någonsin. å har man riktiga högtalare att spela med så blir spelupplevelsen otrolig

Medlem

Vaknade i lördags av att se att klockan var exakt 10.00. Tog upp telefonen och kollade mailen. Där var nyckeln från eastore!

Satte mig vid datorn, startade upp bc2, klickade på Vietnam och skrev sedan in nyckeln. Efter det möts jag av Fortunate son låten. Joinar Webhallens server och ser sedan att det bara är runt 5 st. inne. 5 min. senare var servern full (32 spelare).

Detta är nog det bästa DLC jag någonsin köpt och är så mycket bättre än originalet. Köp det, du kommer INTE ångra dig!

EDIT: Måste såklart påpeka att jag inte tycker det är värt att köpa bara för att det var så mycket spelare (:|). Kom precis på att tänka hur många konsolfanboys och hatare mot bc2 det finns på internet nuförtiden som skulle påpeka detta direkt. -.-.

Medlem

Riktigt roligt, köp det om du har BF:BC2 om inte skaffa BF:BC2.

Medlem

Tänkte mig inte för när jag köpte skiten, trattarna på DICE förtjänar fan inga pengar förens de fixat connection problems! Eller ligger felet hos EA kanske?

Tråkigt och betala för en trasig produkt bara..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag säger bara:
snälla tomten ge mig ny kylpasta till jul , Min q6600 klarar bara 61 grader, 62 och den stänger ner sig själv^^

(köpte via ea store så fick börja lira den 18:e, ganska kewl, och bara jag kör "minimal" load på min stackars CPU så håller den sig precis runt 60 grader)

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Tänkte mig inte för när jag köpte skiten, trattarna på DICE förtjänar fan inga pengar förens de fixat connection problems! Eller ligger felet hos EA kanske?

Tråkigt och betala för en trasig produkt bara..

Mjo tyvärr samma här, gillar spelet men att ständigt bli random disconnectad gör ju förstås att man trötnar snabbt

Medlem

Riktigt grym trailer!

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Tänkte mig inte för när jag köpte skiten, trattarna på DICE förtjänar fan inga pengar förens de fixat connection problems! Eller ligger felet hos EA kanske?

Tråkigt och betala för en trasig produkt bara..

Påpekar ingenting men .
Kanske inte dice eller eas fel att DU dcar ?
Finns så mkt på ens dator som kan spöka te det ovasett spel och kåd : ) .. Men kan oxo vara en bugg jag drar inga slutsatser ..

Kommer nog införskaffa detta .. Ser riktigt kul ut .,,


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av Tommy_h:

Tänkte mig inte för när jag köpte skiten, trattarna på DICE förtjänar fan inga pengar förens de fixat connection problems! Eller ligger felet hos EA kanske?

Tråkigt och betala för en trasig produkt bara..

Påpekar ingenting men .
Kanske inte dice eller eas fel att DU dcar ?
Finns så mkt på ens dator som kan spöka te det ovasett spel och kåd : ) .. Men kan oxo vara en bugg jag drar inga slutsatser ..

Kommer nog införskaffa detta .. Ser riktigt kul ut .,,

Felet ligger inte hos mig utan hos dom. Det är väldigt många som har problem med detta! Förstår inte hur så många nya spel har problem med detta!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av Tommy_h:

Tänkte mig inte för när jag köpte skiten, trattarna på DICE förtjänar fan inga pengar förens de fixat connection problems! Eller ligger felet hos EA kanske?

Tråkigt och betala för en trasig produkt bara..

Påpekar ingenting men .
Kanske inte dice eller eas fel att DU dcar ?
Finns så mkt på ens dator som kan spöka te det ovasett spel och kåd : ) .. Men kan oxo vara en bugg jag drar inga slutsatser ..

Kommer nog införskaffa detta .. Ser riktigt kul ut .,,

Felet ligger inte hos mig utan hos dom. Det är väldigt många som har problem med detta! Förstår inte hur så många nya spel har problem med detta!

Konstigt - jag har inte haft problem med connections på något spel överhuvudtaget och jag har en enorm spelsamling ingen av mina vänner iheller


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Måste du ha BC2 för det här eller?

Medlem

Nada dc problem här förutom när min ISP hickar (två gånger under BC2V hittils). PC på DMZ i routern, sist jag hade problem med PungBuster var när det var knappt ett år gammalt, icke Creative/Realtek ljudkort, icke-Realtek nätverk, så tom. Black Ops har fungerat felfritt.

(Toppen-expansion btw. Känns mer realistiskt köpa det här än fyra banor Blops/MW2 för samma pris, det här är närmare en expansion än ett map pack liksom. Se bara till att gå afk och göra en smörgås om ni är attackers på Vantage Points första stage och om ni är def på Bhu-Phai och amerikanerna har engineers i sin jävla skit Huey)


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av Tommy_h:

Tänkte mig inte för när jag köpte skiten, trattarna på DICE förtjänar fan inga pengar förens de fixat connection problems! Eller ligger felet hos EA kanske?

Tråkigt och betala för en trasig produkt bara..

Påpekar ingenting men .
Kanske inte dice eller eas fel att DU dcar ?
Finns så mkt på ens dator som kan spöka te det ovasett spel och kåd : ) .. Men kan oxo vara en bugg jag drar inga slutsatser ..

Kommer nog införskaffa detta .. Ser riktigt kul ut .,,

Felet ligger inte hos mig utan hos dom. Det är väldigt många som har problem med detta! Förstår inte hur så många nya spel har problem med detta!

Konstigt - jag har inte haft problem med connections på något spel överhuvudtaget och jag har en enorm spelsamling ingen av mina vänner iheller

Konstigt, jag har massa problem med connections i spelet och några av mina vänner också!

Har också en ganska stor spelsamling, menar heller inte att felet ligger hos utvecklarna i alla fallen!

Men när jag stängt av brandväggar och låst upp portar för ett spel samt testat det på både Xp och W7 och inga andra spel jag spelar har problem så.. ja tror du ändå inte felet ligger hos dom?

För övrigt så ser du att ganska många har problemet med lite google..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Konstigt, jag har massa problem med connections i spelet och några av mina vänner också!

Har också en ganska stor spelsamling, menar heller inte att felet ligger hos utvecklarna i alla fallen!

Men när jag stängt av brandväggar och låst upp portar för ett spel samt testat det på både Xp och W7 och inga andra spel jag spelar har problem så.. ja tror du ändå inte felet ligger hos dom?

För övrigt så ser du att ganska många har problemet med lite google..

Jag har inte sagt att ingen har problem och inte iheller har jag någonsin påstått att inte problemet ligger hos Dice. Dock har jag faktiskt inte connection problem i något spel överhuvudtaget utöver när servern har varit nere.
Varför använda xp numera förrestem?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Tommy96:

Måste du ha BC2 för det här eller?

DLC kräver alltid huvudspelet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Tommy_h:

Konstigt, jag har massa problem med connections i spelet och några av mina vänner också!

Har också en ganska stor spelsamling, menar heller inte att felet ligger hos utvecklarna i alla fallen!

Men när jag stängt av brandväggar och låst upp portar för ett spel samt testat det på både Xp och W7 och inga andra spel jag spelar har problem så.. ja tror du ändå inte felet ligger hos dom?

För övrigt så ser du att ganska många har problemet med lite google..

Jag har inte sagt att ingen har problem och inte iheller har jag någonsin påstått att inte problemet ligger hos Dice. Dock har jag faktiskt inte connection problem i något spel överhuvudtaget utöver när servern har varit nere.
Varför använda xp numera förrestem?

Ber om ursäkt då, missuppfattade dig lite
Knasigt skrivet kommentar då!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Har börjat spela BC2 igen och det här verkar lockande, men finns det några problem med att köpa det på steam när man inte köpt originalet därifrån?

Inaktiv

Fick massa flashbacks från BF:V av musiken. Nostalgi är en skön känsla

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Baxalasse, styrningen pissig på PC? FPS ska spelas på PC, men som vanligt kan inte Konsol-fanboys låta bli att grina.

Håller med fullständigt! Synd bara att dom inte fick till styrningen på PC. Känns som att sitta på konsol.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

12
Skriv svar