Julkalendern, lucka 20 - Crouching leper

Robot
Julkalendern, lucka 20 - Crouching leper

Aga är i teorin inget som förekommer på dagens arbetsplatser. I praktiken är svaret något helt annat.


Medlem
Julkalendern, lucka 20 - Crouching leper

Varför är det alltid jag som är vaken först här på FZ...


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Var inne på fz redan kl 6:50 så du är inte ensam, haha

Medlem

Roy Batty... Jag tvekar på att du "alltid" är först vaken >.>

On-T:
Lite smårolig lucka tbh
Även om minitävlingen hade varit sann skulle jag nog ändå inte kunnat vinna då man bara verkar kunna vinna en gång på FZ xD

Medlem

Jag tycker om FZ och har läst er nyheter på webbsidan länge. Men denna julkalendern är nog det mest meningslösa och tråkiga jag sett på länge, snälla återgå till relevanta nyheter.

Antikvitet
Skrivet av zelloxy:

Jag tycker om FZ och har läst er nyheter på webbsidan länge. Men denna julkalendern är nog det mest meningslösa och tråkiga jag sett på länge, snälla återgå till relevanta nyheter.

Jag skrattade så jag tjöt!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Lite kul på morgonen är det


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv
Skrivet av zelloxy:

Jag tycker om FZ och har läst er nyheter på webbsidan länge. Men denna julkalendern är nog det mest meningslösa och tråkiga jag sett på länge, snälla återgå till relevanta nyheter.

Humor mannen! Men gillar du det inte är det ingen som tvingar dig att titta.

Medlem

Pojkar har roligt tillsammans med "plastsvärd"...jojo

Medlem
Skrivet av zelloxy:

Jag tycker om FZ och har läst er nyheter på webbsidan länge. Men denna julkalendern är nog det mest meningslösa och tråkiga jag sett på länge, snälla återgå till relevanta nyheter.

Det är för att det är meningslöst som det är roligt, ibland kan det vara skönt att koppla av till något vanligt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av zelloxy:

Jag tycker om FZ och har läst er nyheter på webbsidan länge. Men denna julkalendern är nog det mest meningslösa och tråkiga jag sett på länge, snälla återgå till relevanta nyheter.

heresy!!!


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Hahaha skön lucka. Mer plastvåld tack!

Medlem

Jag tyckte att det såg ut som en uppblåsbar modell av en gammal bläckpenna, men ack så fel man kan ha

Medlem

Ett mirakel är att trotts alla dumheter som verkar försiggå på redaktionen så är det i slutändan alltid på FZ man får läsa många viktiga nyheter först.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Roy Batty... Jag tvekar på att du "alltid" är först vaken >.>

On-T:
Lite smårolig lucka tbh
Även om minitävlingen hade varit sann skulle jag nog ändå inte kunnat vinna då man bara verkar kunna vinna en gång på FZ xD

Stämmer icke, jag har vunnit åtminstone 3 ggr här på fz, om än dock för flera år sedan. Så kör på bara, snart får du dig något annat litet fint som t.ex. en uppblåsbar drakpenis.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lootskin:

Ett mirakel är att trotts alla dumheter som verkar försiggå på redaktionen så är det i slutändan alltid på FZ man får läsa många viktiga nyheter först.

Eller kanske tack vare?


signatur
Inaktiv
Skrivet av zelloxy:

Jag tycker om FZ och har läst er nyheter på webbsidan länge. Men denna julkalendern är nog det mest meningslösa och tråkiga jag sett på länge, snälla återgå till relevanta nyheter.

HÄDARE!

1
Skriv svar