Medlem
Nästa Xbox?

Hej!!
Jag undrar om det är någon som vet om det kommer komma någon ny xbox inom ungefär 1 år? För att jag skulle vilja önska mig en xbox 250 gb i julklapp men vill veta om det finns någon risk att det kommer en ny så jag "slösar" bort lite pengar. Har en 60 gbs xbox nu men måste ha en ny hårddisk och jag tycker att det är lika bra köpa en ny xbox i såfall.:up:

Medlem

Xbox 360 Slim

Medlem

Xbox720 kommer komma ut julen 2013

Den kommer ha 9x3,2ghz processorer av samma modell som redan finns i 360.

Grafikkortet kommer vara från ATI igen och kommer minst ha 1-2gb i minne.

Den kommer ha 4-6gb ram minne DDR4

Grafiken kommer att vara 10-100 gånger bättre än dagens konsoler.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Xbox720 kommer komma ut julen 2013

Den kommer ha 9x3,2ghz processorer av samma modell som redan finns i 360.

Grafikkortet kommer vara från ATI igen och kommer minst ha 1-2gb i minne.

Den kommer ha 4-6gb ram minne DDR4

Grafiken kommer att vara 10-100 gånger bättre än dagens konsoler.

Lite troll varning på den posten!


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Den kommer även bota cancer, skapa världsfred, utrota fattigdom samt ge spelrummet en fräsch skogs doft!

Skoja bara men är det inte ganska uppenbart att nästa generations konsoler kommer vara mycket kraftfullare...

Och nej det är väl inget ny konsol på g än om det inte är bärbart du är ute efter.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Den kommer även bota cancer, skapa världsfred, utrota fattigdom samt ge spelrummet en fräsch skogs doft!

Skoja bara men är det inte ganska uppenbart att nästa generations konsoler kommer vara mycket kraftfullare...

Och nej det är väl inget ny konsol på g än om det inte är bärbart du är ute efter.

Hehe vill bara veta... Känns lite onödigt att köpa en konsol för 2500kr och sedan kommer det en ny snart.=)

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Den kommer även bota cancer, skapa världsfred, utrota fattigdom samt ge spelrummet en fräsch skogs doft!

Skoja bara men är det inte ganska uppenbart att nästa generations konsoler kommer vara mycket kraftfullare...

Och nej det är väl inget ny konsol på g än om det inte är bärbart du är ute efter.

Hehe vill bara veta... Känns lite onödigt att köpa en konsol för 2500kr och sedan kommer det en ny snart.=)

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Den kommer även bota cancer, skapa världsfred, utrota fattigdom samt ge spelrummet en fräsch skogs doft!

Glöm inte att man kan äta upp den i nödfall!:D


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Tror det snackats om en ny Xbox kring 2012, dock har de sagt att de inte kommer göra misstaget som de gjorde med den gamla xboxen och sluta göra spel till den i förtid. 360n borde klara sig ett par år till iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Antikvitet

Microsoft har ju inte för vana att släppa nya revisioner av sina konsoler, men nu har de ändå gjort det med den nya Xboxen som är slimmare och tystare. Det tycker jag tyder på att de förväntar sig fortsätta göra spel till den hårdvaran i ytterligare ca ett år innan det läcker ut detaljer om nästa version, som sedan tar ett-två år att släppas. Skulle gissa att du är rätt safe om du köper en nu.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Den kommer även bota cancer, skapa världsfred, utrota fattigdom samt ge spelrummet en fräsch skogs doft!

hahahahahhahaa om livet hade varit så enkelt!..


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Den kommer även bota cancer, skapa världsfred, utrota fattigdom samt ge spelrummet en fräsch skogs doft!

hahaha!

1
Skriv svar