Webhallens Battlefield: Bad Company 2 & Vietnam servrar!

Medlem
Webhallens Battlefield: Bad Company 2 & Vietnam servrar!

Hejsan alla svenska spelare!

Besök oss gärna på våra Bad Company 2 och Bad Company 2 - Vietnam servrar! Vi har i skrivandet stund 15 servrar som fördelas efter intresse.

I vanlig ordning är detta servrar som är helt gratis att spela på och vi jobbar hårt med administrationen av dem för att kunna ha servrar med hög spelarkvalitet och bra stämmning.

För att hitta till servrarna skriver ni helt enkelt in "Webhallen" (med stort "W") i namnfältet under server-browsern och tryck på sök.
Glöm inte att lägga till dem till dina favoriter samtidigt så slipper du söka varje gång.

Har ni annars problem att hitta till oss så droppa in i vårt forum och fråga om hjälp.

Vi söker alltid duktiga och aktiva spelare som kan tänka sig att administrera detta spel. Våra krav är att du är mogen, spelar mycket och vill verka för en mer sammankopplad spelscen i Sverige. Är du intresserad så skicka gärna en ansökan direkt till mig [mailto:weird@lokalen.nu] eller via vårt forum [http://lokalen.nu/].

Annars tar vi gärna emot förslag till förbättringar av servrarna. Saknar du kanske någon dygnet runt server som kör just din favoritkarta? Har vi fel inställningar? Som sagt, dessa servrar är för Er, så bli involverade och få er vilja igenom.

Glöm heller inte att vi har andra spel och gärna tar in fler. Just nu har vi Call of Duty: Black Ops och Team Fortress 2 utöver Bad Company 2 servrar. Snart kommer förmodligen Brink och lite senare i höst Battlefield 3.

Mvh,
Martin

Medlem

ska nog installera Bad Company 2 igen dags nu när vietnam kommer.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Det är ett måste, Vietnam är en sådan nostalgitripp att det måste upplevas. Jag hoppas bara de kommer med en mappack med en remake av de gamla kartorna för vissa av dem var genialiska.

Medlem

Tack för dessa, spelade 2-3 timmar där igår. Bra server!

Medlem

Tack för de värmande orden, och bättre skall det bli.
Att hantera 10 servrar kräver en hel del administratörer så vi hoppas få in en hel del under de kommande veckorna.

Medlem

Suck, vad jag saknar att spela Bf på PC. Tyvärr har jag en så gammal dator så jag måste ta och lira Bc2 på Ps3...

Jaja, nån gång i framtiden (Bf3) så har jag nog uppgraderat datorn så jag kan lira på era servrar

Medlem

Kolla alla spelsajter och ställ upp i tävlingar. En kompis till mig vann en PS3 nyss i en tävling med 8 deltagare och 10 priser ^^.

eak
Medlem

Jag har spelat några timmar på era servrar. Det är nice att ni har dom uppdelade i rush/conquest/mixed.
Men jag vill ha den 5e banan upplåst. För på filmerna så verkar den vara riktigt trevlig.
Tja behöver ni fler admins så kan jag väl alltid hjälpa till lite. Spelar ett par timmar om dagen.

Medlem

Operation Hastings (5:e banan) kommer när hela communityn låst upp den. PC communityn startade igår så vi får se hur snabbt det går.
Administratörer behöver vi fler av, anmälan sker enklast på vårt forum.

Glad Påsk alla,
Martin

Medlem

Nu är den här, vi låste upp Operation Hastings dubbelt så snabbt som XBOX användarna och i princip 5 gånger så snabbt som PS3 användarna. Bra jobbat!

Ändrade en av våra servrar till att köra Operation Hastings only.

Medlem
Skrivet av lokalen:

Kolla alla spelsajter och ställ upp i tävlingar. En kompis till mig vann en PS3 nyss i en tävling med 8 deltagare och 10 priser ^^.

*host*Undra vem*host*


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Hej igen!

Mycket har hänt på vår Bad Company 2 front. Vietnam servrarna har haft bra täckning men intresset för moden verkar dämpa sig nu; så vi har beslutat att skifta fokus till Bad Company 2 istället, som vi även satt upp sedan sist.

Innan vi startar igång servrarna vill vi dock gärna få Er input om vilka servrar ni helst ser att vi stoppar upp.

Önska och kommentera här: http://lokalen.nu/forums/viewtopic.php?f=19&t=570

1
Skriv svar