Imponerande hantverk

Flakmonkey
Imponerande hantverk

Inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna och det beror helt enkelt på att jag har haft väldigt mycket att göra. Har dels varit mycket på jobbet som vanligt men nu när julen nalkas så har det också blivit en herrans massa sociala grejjer att stå i. Det har varit julfest med jobbet, julknytas med vänner, middag med vänner och de närmaste dagarna ska man gör julgodis med syskonen och sen gå på hockeyderby innan det är dags för julafton. Mellan detta ska man ju klämma in träning och allmänt softande vilket gör att det helt enkelt inte funnits tid... Eller jag har väl helt enkelt inte prioriterat det om jag ska vara helt ärligt

Tyvärr har det också gått åt en hel del tid till att vänta på tunnelbanan. Nu har jag inte varit alltför hårt drabbad men både igår satt jag lite fast i väntan på tåg som skulle ta mig hem till Bagarmossen som var kraftigt försenade pga banfel (säger de iaf). Ikväll förde det dock något gott med sig då jag fick se när några skickliga människor bytte ut reklamaffischerna i Skanstulls tunnelbana. Kanske är det jättelätt vad vet jag, men det ser rejält knepigt ut, även om proffsen givetvis får det att se enkelt ut, och jag är övertygad om att jag inte skulle kunna få en ruta rätt i det här pusslet. Lägg därtill att man trots allt står på tunnelbanespåret medan trafiken är i full gång och du har något av ett stresselement. Ännu ett sånt där jobb som jag inte skulle vilja pröva på eller vara bra på, men som jag blir imponerad av att se folk utföra.

[ia=24014; large]

#blogg

MFZ
Medlem
Imponerande hantverk

http://www.youtube.com/watch?v=IT09HY7pDYI

det där blir jag imponerad av.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

1
Skriv svar