Lanseringstrailer för Bad Company 2: Vietnam

Medlem

Grymt bra spel! Lirat konstant sen det släpptes. Det här med "connection lost" är väldigt vanligt. Dice gör roliga spel men koda kan dem faan inte. Buggigt värre. Revive trilskas fortfarande. Alla kills registreras inte alltid och följdaktligen buggar mkt av statsen. Ibland är man rank 1 ibland rank 30. Ibland är alla vapen upplåsta, ibland inte. etc. Dice ta och anställ en vettig kodare. Det räcker med en. Kolla Carmack.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Vilken karta finns kossan på?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Vilken karta finns kossan på?

Vantage Point
Måste dock tyvärr säga att den ligger död och inte gör någonting alls

URK
Medlem
Skrivet av Cyban:
Skrivet av Tommy_h:

Tänkte mig inte för när jag köpte skiten, trattarna på DICE förtjänar fan inga pengar förens de fixat connection problems! Eller ligger felet hos EA kanske?

Tråkigt och betala för en trasig produkt bara..

Mjo tyvärr samma här, gillar spelet men att ständigt bli random disconnectad gör ju förstås att man trötnar snabbt

samma fel här oxå men jag har oxå en rolig bug spelet får svart skärm lite då och då. lika roligt att gå in i en när strid när man inte ser vart man är eller vart de är. men man ser tex vart flagan är.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

URK
Medlem
Skrivet av Ghostknight:

Har börjat spela BC2 igen och det här verkar lockande, men finns det några problem med att köpa det på steam när man inte köpt originalet därifrån?

om du har köpt spelet på annat sätt förutom på steam så kan du inte heller köpa tilläggen på steam.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av Pukeface:
Skrivet av Eisenhart73:

Vilken karta finns kossan på?

Vantage Point
Måste dock tyvärr säga att den ligger död och inte gör någonting alls

Det är inte samma ko som den i filmen

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av Tommy_h:

Tänkte mig inte för när jag köpte skiten, trattarna på DICE förtjänar fan inga pengar förens de fixat connection problems! Eller ligger felet hos EA kanske?

Tråkigt och betala för en trasig produkt bara..

Påpekar ingenting men .
Kanske inte dice eller eas fel att DU dcar ?
Finns så mkt på ens dator som kan spöka te det ovasett spel och kåd : ) .. Men kan oxo vara en bugg jag drar inga slutsatser ..

Kommer nog införskaffa detta .. Ser riktigt kul ut .,,

Felet ligger inte hos mig utan hos dom. Det är väldigt många som har problem med detta! Förstår inte hur så många nya spel har problem med detta!

Konstigt - jag har inte haft problem med connections på något spel överhuvudtaget och jag har en enorm spelsamling ingen av mina vänner iheller

Konstigt, jag har massa problem med connections i spelet och några av mina vänner också!

Har också en ganska stor spelsamling, menar heller inte att felet ligger hos utvecklarna i alla fallen!

Men när jag stängt av brandväggar och låst upp portar för ett spel samt testat det på både Xp och W7 och inga andra spel jag spelar har problem så.. ja tror du ändå inte felet ligger hos dom?

För övrigt så ser du att ganska många har problemet med lite google..

Jag förutsätter att du sitter med en router.. så stäng av Windows CP brandvägg för gott. Det ställer bara till problem och gör ingen jävla nytta.

Förövrigt, sitter på ett pissigt jävla skitbredband på Irland och jag har i princip noll problem med ping och anslutning. Fel 40.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Dice, dom som dominerar FPS genren? that's bullshit right there på trailern, Dice senaste spel har varit en besvikelse för att kunna kallas "Battlefield" spel. Battlefield ska vara stora slag fält med många olika länder, inte något jävla americunts mot ryssland spel, Dice borde ha gjort något orginellt i story delen istället för att titta på CoD för mycket(är inget fan av CoD men de följer deras typ av idiot story, och då menar jag inom infinity awards CoD och battlefield BC2 vietnam kommer fortfarande vara som BC2 förutom ryssar har bytt ut mot vietnam, fortfarande lite fail) Hoppas battlefield 3 går tillbaka till äkta battlefield annars är det bara att vänta på att DICE försvinner.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Goodmorning 'Nam!

Medlem

Är det inte dags för lite nytänkande snart, Dice?

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Är det inte dags för lite nytänkande snart, Dice?

Kanske det - men varför ändra något som spelarna vill ha? Åtminstone jag ser fram emot fler battlefield spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

I aint no fortunate son no no no!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Varför står d att vetnam kommer ut den 22 i (ps3)spelet? När d står på andra ställen att d ska komma den 21 t eu å 22 t usa.

Medlem
Medlem

Det mest otroliga med serien är att de fortfarande inte har gjort något åt roadkill systemet!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Vad är fel med d systenet då( roadkill )? Förstår inte vad de klagas på tycker att allt funkar som d ska d får inte vara för enkelt men tycker själv d e rätt skoj när man lyckas köra över några stycken

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Vad är fel med d systenet då( roadkill )? Förstår inte vad de klagas på tycker att allt funkar som d ska d får inte vara för enkelt men tycker själv d e rätt skoj när man lyckas köra över några stycken

Jo det är klart men just när det gäller Teamkills, till exempel när man bailar ur helikoptern och den slår till sin kompis som också bailar så får man tk, -100p.

Stridsvagnar och sånt som svänger pyttelite och kör framåt när man står intill på sidan och lagar=roadkill. Har säkert mycket med deras i övrigt "laggiga" spel, allting är i princip en halv sekund efter..

Klagar väldigt mycket trots att jag spelar det varje dag men spelet har faktist mycket brister, meny system m.m där man inte kan ta exit game när man är död?!?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Alienshade:

Vad är fel med d systenet då( roadkill )? Förstår inte vad de klagas på tycker att allt funkar som d ska d får inte vara för enkelt men tycker själv d e rätt skoj när man lyckas köra över några stycken

Jo det är klart men just när det gäller Teamkills, till exempel när man bailar ur helikoptern och den slår till sin kompis som också bailar så får man tk, -100p.

Stridsvagnar och sånt som svänger pyttelite och kör framåt när man står intill på sidan och lagar=roadkill. Har säkert mycket med deras i övrigt "laggiga" spel, allting är i princip en halv sekund efter..

Klagar väldigt mycket trots att jag spelar det varje dag men spelet har faktist mycket brister, meny system m.m där man inte kan ta exit game när man är död?!?!

Spela inte hardcore då!

Medlem

Klart jag måste!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar